PC - hardware/software

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: PC - hardware/software

Post by Toven »

Image
User avatar
Gielas
Posts: 1178
Joined: 15 Oct 2015 09:32
MC: BMW R 1250 RS
- R 1250 GSA
- R 1200 GSA
- R 1200 GS
- F 800 GS
Location: Sandefjord

Re: PC - hardware/software

Post by Gielas »

ashland wrote:En 7 år gammel maskin begynner å dra godt på årene ja

Men om den fungerte fint før, med Win 7 før du oppgraderte til Win 10, ville jeg ha formatert
maskinen og lagt inn windows 7 igjen. Det er flere som har slitt veldig etter å ha oppgradert til
windows 10, da gjerne på maskiner som er litt eldre
Nå som jeg ganske snart, antagelig førstkm. mandag, får ny PC, skal jeg forsøke det du beskriver. :thumleft
Gielas
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: PC - hardware/software

Post by Elolz »

Adele wrote:
Tommas wrote:
Adele wrote:Hvis du har tid og liker å fikle litt hadde jeg anbefalt å bygge en selv. Det er ikke så vanskelig, du sparer penger og det er utrolig tilfredsstillende når maskinen først starter. Jeg sparte ihvertfall flere tusen kroner på å gjøre.
Forresten, det glemte jeg helt å nevne:

du skal kjøpe motorsykkel, og bygger PC selv... :smt007


8)
Æææ, vent..ventventvent.
Elolz wrote:Konemateriale kaller vi det! :thumleft :lol:
Eh...hvem er konemateriale?


Jeg kan ikke være kone... :redface
Wait, du er ikke jente? :o :redface Har vi mistolka helt pga nicket ditt helt her nå? :-k Forvirra! :lol:
Adele
Posts: 354
Joined: 22 Feb 2016 16:22
MC: Ninja 300
Contact:

Re: PC - hardware/software

Post by Adele »

Elolz wrote:
Adele wrote:
Tommas wrote:
Forresten, det glemte jeg helt å nevne:

du skal kjøpe motorsykkel, og bygger PC selv... :smt007


8)
Æææ, vent..ventventvent.
Elolz wrote:Konemateriale kaller vi det! :thumleft :lol:
Eh...hvem er konemateriale?


Jeg kan ikke være kone... :redface
Wait, du er ikke jente? :o :redface Har vi mistolka helt pga nicket ditt helt her nå? :-k Forvirra! :lol:

N-nei....er det derfor alle har vært så hyggelige her inne :shock: ? Jeg som trodde dere bare var snille 8-[ .
=^_^=
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: PC - hardware/software

Post by Toven »

Image
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: PC - hardware/software

Post by tshansen »

Hahaha.... her snakker vi klasse :thumleft Men nicket er jo til å ta feil av... Men det er nok ikke derfor folket er så hyggelig. Jeg har ikke inntrykk av at det gjøres noe forskjell om du er blå, rosa eller grønn :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: PC - hardware/software

Post by Toven »

Jeg trodde også det var en jente en stund.. nick og bilde virket liksom som det :lol:
Adele
Posts: 354
Joined: 22 Feb 2016 16:22
MC: Ninja 300
Contact:

Re: PC - hardware/software

Post by Adele »

Å...er det virkelig så forvirrende. Jeg heter neeeeesten Adele, men jeg synes det er så uendelig mye finere å skrive det sånn.. Unnskyld :---) .
=^_^=
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9124
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: PC - hardware/software

Post by ojda »

LordShaft wrote:Hahaha.... her snakker vi klasse :thumleft Men nicket er jo til å ta feil av... Men det er nok ikke derfor folket er så hyggelig. Jeg har ikke inntrykk av at det gjøres noe forskjell om du er blå, rosa eller grønn :thumleft

Hahaha! Det kan du tro, at det ikke har värt 10% rosabonus rundt dette medlemmet :lol:
Å ikke rart at konklusjonen ble feil, med xs i påttestörrelse og Det nicket =D> Artig :lol:

Men at du blir hyggelig og hjelpsomt motatt, det skal du ikke väre overrasket over.
Det bilr alle, vi er da faktisk på "Det hyggelige forumet" :thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: PC - hardware/software

Post by Tommas »

Adele wrote:Å...er det virkelig så forvirrende. Jeg heter neeeeesten Adele, men jeg synes det er så uendelig mye finere å skrive det sånn.. Unnskyld :---) .
Nicket ditt er ikke forvirrende i det hele tatt: jentenavn og bilde av en jente 8)
Det som er litt forvirrende, er om du ikke er jente :lol:

Men, du skal kjøpe motorsykkel og bygger egen pc. Fortsatt kvalitet i lange baner - dog ikke som koneemne =D>


PS: alle blir mottatt hyggelig her, så det skal du ikke være bekymret for :thumleft
Adele
Posts: 354
Joined: 22 Feb 2016 16:22
MC: Ninja 300
Contact:

Re: PC - hardware/software

Post by Adele »

Tommas wrote:
Adele wrote:Å...er det virkelig så forvirrende. Jeg heter neeeeesten Adele, men jeg synes det er så uendelig mye finere å skrive det sånn.. Unnskyld :---) .
Nicket ditt er ikke forvirrende i det hele tatt: jentenavn og bilde av en jente 8)
Det som er litt forvirrende, er om du ikke er jente :lol:

Men, du skal kjøpe motorsykkel og bygger egen pc. Fortsatt kvalitet i lange baner - dog ikke som koneemne =D>


PS: alle blir mottatt hyggelig her, så det skal du ikke være bekymret for :thumleft

Heeey...det bilde er av Michael Jackson, som en anime-karakter [-X [-( . Jeg har ingen kule motorsykkel-bilder jeg kan bruke enda ):.
Hehe, okeii. Takk [-o< .
=^_^=
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: PC - hardware/software

Post by Tommas »

Adele wrote:Heeey...det bilde er av Michael Jackson, som en anime-karakter [-X [-( .
Haha, jeg ble nesten litt flau her jeg sitter.

Du burde få deg en sånn barsk, rosa griseunge, slik at det ikke er noen tvil om mandigheten :lol:
Adele
Posts: 354
Joined: 22 Feb 2016 16:22
MC: Ninja 300
Contact:

Re: PC - hardware/software

Post by Adele »

Tommas wrote:
Adele wrote:Heeey...det bilde er av Michael Jackson, som en anime-karakter [-X [-( .
Haha, jeg ble nesten litt flau her jeg sitter.

Du burde få deg en sånn barsk, rosa griseunge, slik at det ikke er noen tvil om mandigheten :lol:

Ææ, haha. Du må ikke bli flau daa, han er jo super androgen - og den grisen er super-søt! Jeg hørte en gang en historie om noen som trodde de hadde kjøpt en sånn liten gris som ikke kom til å bli noe særlig større enn den du har på bildet, men så var det en helt vanlig gris og den ble gigantisk.. haha!
=^_^=
Post Reply