MC-jippoer gjennom tidene

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

MC-jippoer gjennom tidene

Post by intruder »

Av og til dukker det opp nyvinninger på markedet som produsenten setter inn store ressurser i og så ender det opp i et sant fiaskoprosjekt de luxe

I farten kommer jeg på Hondas Fury....noe spesiell fremtoning som falt i smak hos svært få......

:redface
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: MC-jippoer gjennom tidene

Post by mekkern »

Den lages ennå den- også som 2022 modell
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: MC-jippoer gjennom tidene

Post by Tekumseh »

Jeg synes Fury'en er litt tøff jeg.. Og er den eneste jeg kjenner som synes det. Litt motpol til mange Über-stygge Harley-choppere, som er designet ut fra delekatalog, der proporsjoner, symmetri og vinkler ikke spiller noen som helst rolle.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: MC-jippoer gjennom tidene

Post by intruder »

Vet den lages ennå....synes selv den er tøff....

men den ble altså ikke noen salgsfavoritt her på berget...

Suzukis Bouleward er en sånn cruisersykkel som jeg liker , den importeres heller ikke til Norge

Uansett ... ville nok blitt Jammma Virrago her i gården uansett....hadde jeg visst om de dårlige kjøreegenskapene før ville n Rotmo fått Intruderen som slaktarslea..... \:D/
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: MC-jippoer gjennom tidene

Post by Tekumseh »

intruder wrote: 31 Aug 2021 07:20 Vet den lages ennå....synes selv den er tøff....

men den ble altså ikke noen salgsfavoritt her på berget...

Suzukis Bouleward er en sånn cruisersykkel som jeg liker , den importeres heller ikke til Norge

Uansett ... ville nok blitt Jammma Virrago her i gården uansett....hadde jeg visst om de dårlige kjøreegenskapene før ville n Rotmo fått Intruderen som slaktarslea..... \:D/
Ser ut som Suzuki har slutta med alle soft-chopperne / cruiserne sine som de kaller Boulevard i USA. Har det ikke vært både Intruder, Voluza, Marauder og Savage som har hatt det navnet mon tro? Savage var ihvertfall Boulevard S40.
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: MC-jippoer gjennom tidene

Post by intruder »

Gurgla litt og jappanesera tilbyr fortsatt Boulevarder med iafall nærare 2000 ccm...
ikke for at det har noen betydning for meg eller deg.......når dæssa blir modne for " ballsamering "" er nok både du & jeg støv langs Grusturtraseen på Finnskauen serru..

takk te n Rotmo \:D/
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: MC-jippoer gjennom tidene

Post by Tekumseh »

Sånn en du mener?

https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=230377129

Jäklar, det er mye sykkel :-)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: MC-jippoer gjennom tidene

Post by intruder »

Min gode venn Nils som døde i vår hadde en sånn `90-talls Intruder som han ikke fikk brukt mye.......
nå er den solgt videre en eller annen plass.... :plystre
Post Reply