Kan toppbokser se bra ut?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Kan toppbokser se bra ut?

Post by JohnnyTh »

Ja jeg stusset veldig over hvilken sykkel type det var. Kom frem til at det måtte være årets Goldwing modell.

Hva det er med potta? Det skal jeg si deg. Det er den største potta i hele motorsykkelverdenen! Har hatt lyst på noe annet, men ikke har jeg sett noen som ser veldig bra ut og så er jeg skeptisk til hvordan lyden blir.

Har sett noen korte inn orginalpotta 10 cm og det blir faktisk ganske så mye bedre.
Lasse Liten
Moderator
Posts: 831
Joined: 03 Oct 2015 20:23
MC: 1999 Suzuki XF650 Freewind
Location: Fyllingsdalen, Bergen
Contact:

Re: Kan toppbokser se bra ut?

Post by Lasse Liten »

Ikke alle som er opptatt av at sykkelen skal se bra ut dere, for meg er det et rent verktøy helt uten følelser for visuelt design. Funksjonelt design liker jeg derimot veldig godt, så for meg ser de fleste toppbokser bra ut, fordi jeg ser med et rent funksjonelt blikk. Toppboksen får meg til å kjøre mye mer med motorsykkel, fordi jeg kan ta med meg det jeg ellers ikke ville fått i en tankveske eller i lommene. Softbags, stropper, nett og strikk kan de drive med de som vil, for meg ser det helt uganda og rotete ut.
Image
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Kan toppbokser se bra ut?

Post by ArcticTiger »

Det eneste du trenger å ha med deg når du er på mc-tur, er jo de 3 P-er: Penger, Pass og Preventiver :thumleft .
Mulig dere Topp-Bokks entusiaster er noen Ånnnnklie Fælinger i senga, som må ha med dere en hel Topp-boks med preventiver (penger er jo bare et lite kort idag, og passet ruver jo heller ikke), for min del greier jeg meg med det jeg får med meg på innerlomma på skinnjakka....
Busa Trond
Quizmaster
Posts: 1323
Joined: 07 Oct 2015 17:23

Re: Kan toppbokser se bra ut?

Post by Busa Trond »

Skaff deg en tåppbåks ArcticTiger, så slipper du å bruke den samma kardongen flere ganger :-k
Lasse Liten
Moderator
Posts: 831
Joined: 03 Oct 2015 20:23
MC: 1999 Suzuki XF650 Freewind
Location: Fyllingsdalen, Bergen
Contact:

Re: Kan toppbokser se bra ut?

Post by Lasse Liten »

ArcticTiger wrote:Det eneste du trenger å ha med deg når du er på mc-tur, er jo de 3 P-er: Penger, Pass og Preventiver :thumleft .
Mulig dere Topp-Bokks entusiaster er noen Ånnnnklie Fælinger i senga, som må ha med dere en hel Topp-boks med preventiver (penger er jo bare et lite kort idag, og passet ruver jo heller ikke), for min del greier jeg meg med det jeg får med meg på innerlomma på skinnjakka....
Nei huff, det betyr jo at en må kjøpe nytt telt hver eneste dag...
JohnnyTh
Posts: 453
Joined: 15 Jul 2010 13:36
MC: GTR1400

Re: Kan toppbokser se bra ut?

Post by JohnnyTh »

ArcticTiger wrote:Det eneste du trenger å ha med deg når du er på mc-tur, er jo de 3 P-er: Penger, Pass og Preventiver :thumleft .
Mulig dere Topp-Bokks entusiaster er noen Ånnnnklie Fælinger i senga, som må ha med dere en hel Topp-boks med preventiver (penger er jo bare et lite kort idag, og passet ruver jo heller ikke), for min del greier jeg meg med det jeg får med meg på innerlomma på skinnjakka....
Ser jo teit ut å ha skitne underbukser og sokker i den ene lomme på kjørejakken og rene i den andre.
Post Reply