Nerdetråden - gaming

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Ja stemmer. Fikk prøvd MP litt før i dag. Funka fett :thumleft Eneste jeg ble kasta ut av den serveren jeg var på grunnet at jeg ikke hadde lysene mine på :roll: Pokker og avhengighetsskapende det blir. I følge steam har jeg spilt i 10t i dag :lol: Og det merkes på øya :redface
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Leffy wrote:Ja stemmer. Fikk prøvd MP litt før i dag. Funka fett :thumleft Eneste jeg ble kasta ut av den serveren jeg var på grunnet at jeg ikke hadde lysene mine på :roll: Pokker og avhengighetsskapende det blir. I følge steam har jeg spilt i 10t i dag :lol: Og det merkes på øya :redface
haha :D Adminsa er ganske strenge der ja, men er vel kun lys de er strenge på.. folk som bare kræsjer rundt blir jo omtrent aldri kasta ut. Er en report funksjon der, men skjer typ aldri noe med de jeg reporter... sååå man må være litt obs på andre :lol:

Holder man seg på no collision servern så er det jo bedre såklart
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

Image
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

:lol:
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Toven wrote:
Leffy wrote:Ja stemmer. Fikk prøvd MP litt før i dag. Funka fett :thumleft Eneste jeg ble kasta ut av den serveren jeg var på grunnet at jeg ikke hadde lysene mine på :roll: Pokker og avhengighetsskapende det blir. I følge steam har jeg spilt i 10t i dag :lol: Og det merkes på øya :redface
haha :D Adminsa er ganske strenge der ja, men er vel kun lys de er strenge på.. folk som bare kræsjer rundt blir jo omtrent aldri kasta ut. Er en report funksjon der, men skjer typ aldri noe med de jeg reporter... sååå man må være litt obs på andre :lol:

Holder man seg på no collision servern så er det jo bedre såklart
Såpass ja.. :lol: Kjedelig at bilene er fjerna. Men forsto poenget. Skulle ønske spillet hadde egen MP del hvor man kunne satt opp egen server evt en mulighet om og "create own game" funksjon på deres server, men kan vist ikke få i pose og sekk. Fiksa meg Frankrike DLC'n nå ettersom den var påkrevd for og få ProMods til og fungere. Laster ned nå i dette øyeblikk :) Så får jeg se hvordan det blir etterhvert :thumleft
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

Mulig multiplayer er gøy etterhvert. Penger blir fort null problem, og de hoper seg opp 8)

Skulle vært så lett å drive business i virkeligheten :lol:
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Hehe.. Mulig det :thumleft Penger ja, går jo ut på fartsbøter her :-k Uten og jukse for mye har jeg fjerna fartsperra så går litt fort innemellom. Går da i pluss så lenge :thumleft
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

Har en drøss med folk som kjører for meg, så jeg kan bare konsentrere meg om scenic routes :lol:
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Hehe.. Kult :thumleft Får prøve og leie litt folk og ha flere biler etterhvert sjøl, men må jobbe opp litt penger først :)
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

Jeg sparte til jeg kunne låne 500k, oppgraderte garasje og biler til 4 karer.

Trente de opp slik:
3 POINTS – 3 LONG DISTANCE
2 POINTS – 1 FRAGILE CARGO, 1 HIGH VALUE CARGO
3 POINTS – 3 ADR CERTIFICATES
2 POINTS – 1 FRAGILE CARGO, 1 HIGH VALUE CARGO
3 POINTS – 3 ADR CERTIFICATES
3 POINTS – 3 LONG DISTANCE
1 POINT – 1 JUST IN TIME DELIVERY

Man tjener mer på sine egne turer enn lånet koster, så alle inntektene fra leiesoldatene er ren netto. Etter det har jeg strengt tatt bare gjentatt jevnt og trutt. Vips så har man 15 garasjer, 70 sjåfører og null gjeld :thumleft

De trenger heller ikke mer enn absolutt billigste bil, jeg ser null forskjell på inntjening på de garasjene som har 93k euro lastebiler og de som har 250k euro luksus 8)
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Man kan skru av bøter fra veipiratene også 8)

og så er det litt bugs med MP... hadde noen kronasjer i banken jeg hadde tjent opp på ærlig vis, men så plutselig en dag når jeg kom av ferja var det et par millioner ekstra på konto :lol:

Så da ble det bare luksus-trekkvogner 8) 8)
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Fått til en oppgradering av garasje + en fører og bil til nå :) Fikk lagt inn et par mods fra workshop, deriblant noe som gjorde grafikken en del bedre. Ble ganske bra. Prøvde også å legge inn tandem biler og hengere, noe som fungerte bra, men er det ikke mulig og ha både den type bil og semi trailere samtidig? Lastene ble di samme, hengerne ble oppgradert til skaphenger som fungerer kun med tandem bilene.

ProMods mappet og fungere veldig bra. Begynner og ordne seg skikkelig detta nå :) Føler meg som en 12 åring igjen :lol: :lol:
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

[youtube][/youtube]
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Image

8)
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

Ikke dårlig :thumleft


Subbet med meg en uhyre sjelden seier i Fortnite forrige dagen, er ikke lett å konkurrere med kidsa 8) :lol:


[youtube][/youtube]
Post Reply