Nerdetråden - gaming

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
JK95
Posts: 3557
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Nerdetråden - gaming

Post by JK95 »

Bare jeg som spiller gammel COD enda? :-#
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

JK95 wrote:Bare jeg som spiller gammel COD enda? :-#
Hvilket cod spill?
JK95
Posts: 3557
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Nerdetråden - gaming

Post by JK95 »

Toven wrote:
JK95 wrote:Bare jeg som spiller gammel COD enda? :-#
Hvilket cod spill?
Black Ops 2 per nå :lol:
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

Toven wrote:Italia dlc'n verdt kronasjene? Kjøpte meg Frankrike men har ikke kjørt der enda... :lol:
Det er en av de 2-3 originale Italia-byene. Jeg har ikke giddet å kjøpe noe DLC enda, må bli lei først 8)
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Haha :P

Spiller ikke cod nei, siste jeg prøvde var infinite warfare som var litt artig i multiplayer. Men som alle cod spill er så mye cheaters og drit.
Cod ble dårligere etter mw3 8)

Nuh går det i bf1 ! Ny expansion nå snart =D>

https://www.battlefield.com/games/battl ... apocalypse

Image
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

ProMods har en Norge mod som jeg ikke har fått testet enda. Man må ha frankrike, going east dlc for å kjøre den da.

[youtube][/youtube]
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4548
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Bikeridr »

Hmm, sist jeg spilte TV-spill, var det på en slik ;-)
Image
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Image

Stooooor boks, forsøke å ikke flise opp motgående [-o<
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Får jo nesten ikke litt lyst til og spille det igjen jeg heller nå :roll: Vurderer og investere i "Essentials" pakka ;)
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Leffy wrote:Får jo nesten ikke litt lyst til og spille det igjen jeg heller nå :roll: Vurderer og investere i "Essentials" pakka ;)
:D

Mangler High Power Cargo Pack og noe wheel skins, så har jeg det som er i essentials pakka.
Er det noe salg så er det jo bare å kjøre på, men syntes ikke den cargo pakka virka så spennende.
Veldig stilig med Special Transport som jeg kjøpte, følgebiler og alt :D
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Toven wrote:
Leffy wrote:Får jo nesten ikke litt lyst til og spille det igjen jeg heller nå :roll: Vurderer og investere i "Essentials" pakka ;)
:D

Mangler High Power Cargo Pack og noe wheel skins, så har jeg det som er i essentials pakka.
Er det noe salg så er det jo bare å kjøre på, men syntes ikke den cargo pakka virka så spennende.
Veldig stilig med Special Transport som jeg kjøpte, følgebiler og alt :D
Dro til med pakka jeg pluss Special Transport :P Bruker du noe mods ellers? Ser at det ikke orginalt med multiplayer, men at du kan installere en mod for og få det til. Prøvd det?
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Tommas »

Jeg la inn jazzycat trucks, trailers og cars mod. Gir bra variasjon i trafikken.
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Leffy wrote:
Toven wrote:
Leffy wrote:Får jo nesten ikke litt lyst til og spille det igjen jeg heller nå :roll: Vurderer og investere i "Essentials" pakka ;)
:D

Mangler High Power Cargo Pack og noe wheel skins, så har jeg det som er i essentials pakka.
Er det noe salg så er det jo bare å kjøre på, men syntes ikke den cargo pakka virka så spennende.
Veldig stilig med Special Transport som jeg kjøpte, følgebiler og alt :D
Dro til med pakka jeg pluss Special Transport :P Bruker du noe mods ellers? Ser at det ikke orginalt med multiplayer, men at du kan installere en mod for og få det til. Prøvd det?
Bruker ingen mods fra workshop, fordi det kan tukle til progresjonen om du spiller med multiplayer moden. Hvis multiplayer ikke støtter den moden så har jeg opplevd å miste progresjon når jeg gikk tilbake til single player.. Så jeg har kun noe interiørstæsj som man kjøper fra steam.

Men man kan alltids bare skru av mods fra workshop når man logger in på multiplayeren, så er man sikker. Mye kult fra workshop :)

Ja spilt mye på multiplayeren. https://truckersmp.com/ for å nedlaste den moden.

http://ets2c.com/ nettside som viser planlagte convoys som er kult :D Der står det server info, hvor man skal møte osv.

Skal sies at det er mange gærninger på de serverne, spesielt der hvor biler er tillatt (som går i 250kmt). Sååå hender jo av og til at det går over stokk og stein for å si det sånn :P
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Leffy »

Tommas wrote:Jeg la inn jazzycat trucks, trailers og cars mod. Gir bra variasjon i trafikken.
Mulig jeg ser etter noe mods etterhvert.. Får prøve og spille noen timer først for og komme litt i gang ;)


Toven wrote:
Leffy wrote:
Toven wrote:
:D

Mangler High Power Cargo Pack og noe wheel skins, så har jeg det som er i essentials pakka.
Er det noe salg så er det jo bare å kjøre på, men syntes ikke den cargo pakka virka så spennende.
Veldig stilig med Special Transport som jeg kjøpte, følgebiler og alt :D
Dro til med pakka jeg pluss Special Transport :P Bruker du noe mods ellers? Ser at det ikke orginalt med multiplayer, men at du kan installere en mod for og få det til. Prøvd det?
Bruker ingen mods fra workshop, fordi det kan tukle til progresjonen om du spiller med multiplayer moden. Hvis multiplayer ikke støtter den moden så har jeg opplevd å miste progresjon når jeg gikk tilbake til single player.. Så jeg har kun noe interiørstæsj som man kjøper fra steam.

Men man kan alltids bare skru av mods fra workshop når man logger in på multiplayeren, så er man sikker. Mye kult fra workshop :)

Ja spilt mye på multiplayeren. https://truckersmp.com/ for å nedlaste den moden.

http://ets2c.com/ nettside som viser planlagte convoys som er kult :D Der står det server info, hvor man skal møte osv.

Skal sies at det er mange gærninger på de serverne, spesielt der hvor biler er tillatt (som går i 250kmt). Sååå hender jo av og til at det går over stokk og stein for å si det sånn :P
Ja skal sjekke ut etterhvert. Prøve og få til MP først. Har noen kompiser bl.a. som vil være med. :lol:
Men sjekket ut en bruker på Youtube, tydeligvis veldig kjent ang Eurotruck. Han testet ut noe promods map virket det som, der midt norge og nord norge er med også. Spiller døkk med det og? Eller bruker bare de orginale mapsene fra workshop? Blir vel kanskje litt tull med MP au når det gjelder mapsmod?
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Nerdetråden - gaming

Post by Toven »

Har ikke prøvd ProMods enda. Skulle prøve det men så manglet jeg frankrike dlc, og så har jeg glemt det etter jeg kjøpte frankrike :P
Men det virker veldig bra så jeg må få prøvd det snart!

Multiplayer har bare maps utgitt av utgiverne, så base maps og dlc. ProMods maps funker nok ikke der
Post Reply