Julegaver

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Julegaver.

Post by tshansen »

Jeg har ett ønske og det er at julemiddagen blir like suksess i år som åra før!

Pakkene har jeg ikke interesse for lengre. Er jo bare utveksling av penger. Nei, mine foreldre får en liten oppmerksomhet and thats it! Jeg har heldigvis gitt beskjed om at ingen gave er ønsket tilbake og syns det er like greit. Har lita slekt ;-)

Men har ett lite problem. Jeg har jo selvfølgelig gått til anskaffelse av ei lita snelle, som ikke bare skal ha julegave, men ho har jaggu meg bursdag rett før nyttår. Og jeg er helt imot å kjøpe samla gave. SKal være litt stas på bursdagen også. Så da må jeg faen meg finne "2" gaver....ARGH!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Julegaver.

Post by ErlingSG »

Har sagt til opphavet at jeg ikke egentlig ønsker meg noe i år, så slipper jeg å kjøpe noe også. Perfekt ;-)
User avatar
erazar
Posts: 588
Joined: 25 Jun 2008 15:41
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250
Location: Haugesund

Re: Julegaver.

Post by erazar »

kan jeg låne denne tråden til å spørre om en julegave jeg kunne tenke meg å handle inn kanskje...

Så en verdensklokke for noen år siden, rett og slett ett kart over verden, med mange klokkeslett rundomkring og som dermed viste lokaltid overalt i verden (nesten iallefall) Jeg spurte google men han ville ikke hjelpe meg.. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Min ivrige radioamatør far hadde nok satt pris på det tenker jeg :D
Always remember that you are unique, just like everybody else.
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Julegaver.

Post by Galilee »

erazar wrote:kan jeg låne denne tråden til å spørre om en julegave jeg kunne tenke meg å handle inn kanskje...

Så en verdensklokke for noen år siden, rett og slett ett kart over verden, med mange klokkeslett rundomkring og som dermed viste lokaltid overalt i verden (nesten iallefall) Jeg spurte google men han ville ikke hjelpe meg.. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Min ivrige radioamatør far hadde nok satt pris på det tenker jeg :D
DENNE er jo kul da:

Image
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Gixxerman

Re: Julegaver.

Post by Gixxerman »

Dæven, den var faktisk genial =D> Mangler bare en splint så hadde den vært tha bomb :lol:
User avatar
erazar
Posts: 588
Joined: 25 Jun 2008 15:41
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250
Location: Haugesund

Re: Julegaver.

Post by erazar »

for ett fantastisk genialt design! Hvorfor har ingen tenkt på det før?, tar vekk tallene og snur på klokka, så har du tiden.. Takk for tipset!
Always remember that you are unique, just like everybody else.
User avatar
Stipa
Posts: 647
Joined: 28 Jul 2006 17:46
Contact:

Re: Julegaver.

Post by Stipa »

En julegave til fruen? 8)


Image
Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)
Image
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Julegaver.

Post by Lølle »

demons wrote:Begynner du å mase om jul allerede før julemarsipanen er i butikkene? :P
Julemarsipanen har da kommet, den kommer 1. okt.
De lager vel marsipan kun 2 ganger i året...
Image
Image
User avatar
Josie
Posts: 85
Joined: 18 Oct 2008 10:35

Re: Julegaver.

Post by Josie »

LordShaft wrote:Jeg har ett ønske og det er at julemiddagen blir like suksess i år som åra før!

Pakkene har jeg ikke interesse for lengre. Er jo bare utveksling av penger. Nei, mine foreldre får en liten oppmerksomhet and thats it! Jeg har heldigvis gitt beskjed om at ingen gave er ønsket tilbake og syns det er like greit. Har lita slekt ;-)

Men har ett lite problem. Jeg har jo selvfølgelig gått til anskaffelse av ei lita snelle, som ikke bare skal ha julegave, men ho har jaggu meg bursdag rett før nyttår. Og jeg er helt imot å kjøpe samla gave. SKal være litt stas på bursdagen også. Så da må jeg faen meg finne "2" gaver....ARGH!
Diamonds are a girls best friends Image
Ring, halskjede og matchende øredobber. *Ringen kan du jo vente litt med hvis du syns det blir for påtrengende* Image

Og IKKE tanga og matchende babydoll :evil: Da får du heller være med a en dag og la a velge selv [-(
Drømme får du gjøre andre steder
User avatar
Marte
Posts: 238
Joined: 25 Feb 2008 00:31
MC: MC-løs :(
Location: Mo i Rana

Re: Julegaver.

Post by Marte »

Jeg har litt skral økonomi for tiden, så til venner og familie blir det at jeg kjøper inn vinglass/ølkrus og skriver navnet deres og en personlig hilsen fra meg på dem :) Billig og personlig.

Men jeg sliter med gaven til min kjæreste, da han ikke ønsker en dritt, ikke trenger en dritt og er generelt en vanskelig person å kjøpe til. Skal kombinere det med 1-årsgave og, så det kan være litt dyrt og.. Hva ville dere (gutta) ha ønsket dere? Eller blitt glad for? Og jenter, hva skal dere kjøpe til deres kjæreste?
- Bare Marte -
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Julegaver.

Post by Onsløv »

@Marte
Hva med en opplevelsesgave?
Spørs hva han er interessert i da.
Jeg kunne tenkt meg en runde i en rally-bil, go-kart, formel1, whatever, bare det er fart og spenning :D
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
User avatar
Marte
Posts: 238
Joined: 25 Feb 2008 00:31
MC: MC-løs :(
Location: Mo i Rana

Re: Julegaver.

Post by Marte »

Deauville00 wrote:@Marte
Hva med en opplevelsesgave?
Spørs hva han er interessert i da.
Jeg kunne tenkt meg en runde i en rally-bil, go-kart, formel1, whatever, bare det er fart og spenning :D
Tja, når jeg nå faktisk bor "rett ved siden" av ACR så.. :P Dette bør jeg sjekke opp, var faktisk ikke så dumt. Han er jo bil-mann. Jobber på Ford (hehe.......) og liker fart. Men så er det jo det med nordland = snø til i mai.. :( Men likevel, dette må sjekkes opp. Genialt :D
- Bare Marte -
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Julegaver.

Post by Onsløv »

Kan kan jo få det nå, og kjøre senere når det blri tørt igjen. Men det kan jo være morro å kjrøe på snø og, aner ikke om banen er åpen jeg.
Mannen til en venninne av madammen kjøpte Formel 1 tur på Silverstone i 40 års gave. DET likte han godt. :D
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
User avatar
erazar
Posts: 588
Joined: 25 Jun 2008 15:41
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250
Location: Haugesund

Re: Julegaver.

Post by erazar »

DER var world clock på pulten min. Fantastisk sak, pitteliten (jeg trodde den var større) den er akkuratt så stor at jeg kan holde hånden rundt den.. noe å ha med på en skikkelig langtur med mc? :P takker igjen for tipset Galilee !
Always remember that you are unique, just like everybody else.
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Julegaver.

Post by inunf »

@ Marte: Hiver meg på forslaget til Kristian, kuleste gaven jeg har fått noen sinne var en konvolutt jeg fikk av en kompis på 18årsdagen min. Oppi lå det en ferdig utfylt engangslisens for motocross i mitt navn, og en lapp der det sto: "A day on the racetrack, all expenses paid". Det var dritgøy!
Post Reply