Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by mekkern »

En skulle jo tro danskene hadde bedre dekning på DAB også men neida...ikke akkurat imponert nei...
User avatar
Geiroe
Posts: 21
Joined: 19 Jul 2016 21:20
MC: Honda VF1000F2 85mod

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Geiroe »

Spiritofwinter wrote:
Nei det er godt at jeg skal hjem til Norge i morgen, med full øl kvote.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Og den er ikke akkurat så stor at det er noe å juble for. :-#
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bikeridr »

@Spiritofwinter:
3G i DK? Hvilken operatør har du i Norge? Kan hende "din" operatør ikke har avtale med andre på annet enn 3G. Har vært endel i DK og alltid 4G med Telia-abbo.

I Estland (Jõgevatreffet), så hadde jeg 4G hele tiden med Telia (og Latvisk Tele2), mens en kompis med 3 (operatøren "Tre", ja) fra Sverige kun fikk 3G.
Kan være noe der.. :-k
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Trondgv »

Bompenger, i dag var dagen fakturaren kom i posten. 4900kr for penger som går til absolutt ingenting. :evil:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by tshansen »

Trondgv wrote:Bompenger, i dag var dagen fakturaren kom i posten. 4900kr for penger som går til absolutt ingenting. :evil:
Jasså? Har du ikke skjønt hva bompengene går til enda? :roll: Men ja, syns jeg det er like forbanna kjedelig selv... Helt klart. Jævla idiotordning

Jeg vil i samme anledning få klage litt på de satans ubrukelige "vennene" jeg har som er ute å flotter seg/koser seg på Pre-Høst tur!!! Idioter :lol: :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by jhn »

tshansen wrote:
Trondgv wrote:Bompenger, i dag var dagen fakturaren kom i posten. 4900kr for penger som går til absolutt ingenting. :evil:
Jasså? Har du ikke skjønt hva bompengene går til enda? :roll: Men ja, syns jeg det er like forbanna kjedelig selv... Helt klart. Jævla idiotordning

Jeg vil i samme anledning få klage litt på de satans ubrukelige "vennene" jeg har som er ute å flotter seg/koser seg på Pre-Høst tur!!! Idioter :lol: :lol:
Mener jeg så i media i forrige uke at køene i Bergen var halvert etter innføring /økning av bompenger ... det er vel en positiv ting?
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Bikeridr »

tshansen wrote:
Jeg vil i samme anledning få klage litt på de satans ubrukelige "vennene" jeg har som er ute å flotter seg/koser seg på Pre-Høst tur!!! Idioter :lol: :lol:
Du får trøste deg med at jeg også må lese om turen, her jeg sitter på en trang lugar på blåmyra..
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by tshansen »

jhn wrote: Mener jeg så i media i forrige uke at køene i Bergen var halvert etter innføring /økning av bompenger ... det er vel en positiv ting?
At det var?
Her tror jeg det er noen i media som har vært ute å vridd litt på sannheten for å skape en interessant artikkel. :-k
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by jhn »

tshansen wrote:
jhn wrote: Mener jeg så i media i forrige uke at køene i Bergen var halvert etter innføring /økning av bompenger ... det er vel en positiv ting?
At det var?
Her tror jeg det er noen i media som har vært ute å vridd litt på sannheten for å skape en interessant artikkel. :-k
så det stemmer ikke?
Det var jo snakk om dette i flere riksdekkende aviser, NRK, tv2 osv, og flere bergensere var intervjuet ... jeg oppfattet ikke at det var noen uenighet om dette ... alle ære til et et samlet mediekorps som klarer å enes om såpass stor usannhet
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by tshansen »

At køene er halvert tror jeg ikke noe på! Men det har fått en konsekvens i form av at folk flytter kjøretidene sine for å unngå rush tiden når bomringen er dyrest! Folk kjører ikke til byen å handler lengre, kjøpesentrene tar mer og mer over! Langt større køer og belastning på de veiene bomringen ikke er på! Så hvor den totale gevinsten er, er vi som bor her veldig usikker på
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: RE: Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Trondgv »

tshansen wrote:
Trondgv wrote:Bompenger, i dag var dagen fakturaren kom i posten. 4900kr for penger som går til absolutt ingenting. :evil:
Jasså? Har du ikke skjønt hva bompengene går til enda? :roll: Men ja, syns jeg det er like forbanna kjedelig selv... Helt klart. Jævla idiotordning

Jeg vil i samme anledning få klage litt på de satans ubrukelige "vennene" jeg har som er ute å flotter seg/koser seg på Pre-Høst tur!!! Idioter [emoji38] [emoji38]
Joda, men satt litt på spissen dette :) problemet er vel at pengene fra haugalandspakken går til idiotisk dyre veiprosjekter der hver bonde får hver sin bro, og der er det ikke bomstasjoner. [emoji36] Men, nå er det i alle fall lenge til neste gang det skal betales [emoji41]

Sent fra min SM-T580 via Tapatalk
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Toven »

En jeg bor med lagde seg pinnekjøtt i dag... så nå er det som å sniffe djevelens fisering hvorhen man beveger seg i huset :evil:
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Kant1 »

:D :D
Toven wrote:En jeg bor med lagde seg pinnekjøtt i dag... så nå er det som å sniffe djevelens fisering hvorhen man beveger seg i huset :evil:

:D :D minn meg på å IKKE invitere deg til julefeiring på Heimdal Gaard... noe sier meg at du ikke ville blitt fornøyd ;-)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by Tommas »

Kant1 wrote::D :D
Toven wrote:En jeg bor med lagde seg pinnekjøtt i dag... så nå er det som å sniffe djevelens fisering hvorhen man beveger seg i huset :evil:

:D :D minn meg på å IKKE invitere deg til julefeiring på Heimdal Gaard... noe sier meg at du ikke ville blitt fornøyd ;-)

Kan ta grep :lol:


Image
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9124
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Plass der folk kan klage på alt, til og med navn på tråder.

Post by ojda »

Kant1 wrote::D :D
Toven wrote:En jeg bor med lagde seg pinnekjøtt i dag... så nå er det som å sniffe djevelens fisering hvorhen man beveger seg i huset :evil:

:D :D minn meg på å IKKE invitere deg til julefeiring på Heimdal Gaard... noe sier meg at du ikke ville blitt fornøyd ;-)
Bare å sende han opp til Stian, lukta av pølse og lompe må han vel tåle \:D/
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Post Reply