Den store filmtråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Den store filmtråden

Post by Desmo-Dude »

Tenket dette kunne bli en tråd som dreide seg om filmer.Det kan være etterlysninger,anbefalinger eller annet som har med film og gjøre.

Da blir jeg førstemann ut.Er ute etter de gamle filmene til Jackie Chan.Tenker da på Police Story 1-3,armour of god,projekt a+++ Noen som vet hvor man kan få tak i disse på DVD?
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Den store filmtråden

Post by NoName »

Kan desverre ikke hjelpe deg der.
Forøvrig så er Band Of Brothers sluppet på BD. Den er bestilt, så jeg går bare å venter på den nå. Bestilte også Rottatouille, Mumien 3, Batman - The dark knight, og Wanted på BD.
Nå gjenstår det bare å begynne med hjemmekinorommet. Håper å bli ferdig til påske:)

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="480" height="295"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/youtube]
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Den store filmtråden

Post by Speedy Gonzales »

No name:

Avforum.no er en kjempeside når det gjelder hjemmekino. Masse kunnskap der inne.
Du visste kanskje om den men tenkte no at eg skulle nevne det ;)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Den store filmtråden

Post by NoName »

Jepp. Vært der i mange år jeg;)
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Den store filmtråden

Post by Speedy Gonzales »

Åja, hehe men da så :)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Den store filmtråden

Post by supermons »

Desmo-Dude wrote: Da blir jeg førstemann ut.Er ute etter de gamle filmene til Jackie Chan.Tenker da på Police Story 1-3,armour of god,projekt a+++ Noen som vet hvor man kan få tak i disse på DVD?
Platekompaniet burde kunne bestille disse hvis de ikke har de inne?

Et kjapt søk på ebay.co.uk fant et par av filmene (hvis du ikke må ha norske tekster).
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: Den store filmtråden

Post by Desmo-Dude »

demons wrote:
Desmo-Dude wrote: Da blir jeg førstemann ut.Er ute etter de gamle filmene til Jackie Chan.Tenker da på Police Story 1-3,armour of god,projekt a+++ Noen som vet hvor man kan få tak i disse på DVD?
Platekompaniet burde kunne bestille disse hvis de ikke har de inne?

Et kjapt søk på ebay.co.uk fant et par av filmene (hvis du ikke må ha norske tekster).
Men er det samme sone her som i UK?Bruker PS3 som spiller,og den er så vidt jeg vet ikke sonefri.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen
It’s my birthday

Re: Den store filmtråden

Post by MowZ »

Det er samme sone i europa! (Sone 2)

Sjekk her for sone inndeling: http://www.hjemmekino.no/guide/dvdregion.asp

Og PS3 er ikke sonefri nei... da må den chippes
BMW S1000RR, Simply the best!
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by KiM »

Så et par filmer her om dagen, Taken og Felon. Sinnsykt bra filmer begge to, så de kan jeg absolutt anbefale :D Favorittfilmen(e) er uten tvil Ringenes Herre!
ingen KiM, ingen kos
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

Desmo-Dude wrote:Tenket dette kunne bli en tråd som dreide seg om filmer.Det kan være etterlysninger,anbefalinger eller annet som har med film og gjøre.

Da blir jeg førstemann ut.Er ute etter de gamle filmene til Jackie Chan.Tenker da på Police Story 1-3,armour of god,projekt a+++ Noen som vet hvor man kan få tak i disse på DVD?
Jeg vet at de finnes ute som piratkopier.
Du har noe som heter ed2k linker, må ha ett spes program for å kunne hente ned disse, mmen dette er ulovlig. Vet at Amazon.com har mye eldre filmer det er mulig å få kjøpt på lovlig vis :roll:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

NoName wrote:Kan desverre ikke hjelpe deg der.
Forøvrig så er Band Of Brothers sluppet på BD. Den er bestilt, så jeg går bare å venter på den nå. Bestilte også Rottatouille, Mumien 3, Batman - The dark knight, og Wanted på BD.
Nå gjenstår det bare å begynne med hjemmekinorommet. Håper å bli ferdig til påske:)
Tenkte jeg skulle nevne at de som har laget band of brothers (verdens beste serie) Kommer med en ny serie nå i 2009 som heter The Pacific

http://www.imdb.com/title/tt0374463/

Gleder meg stort til denne \:D/

Noen som vet om noe gode filmer som omhandler sykkel og sykkelkjøring? Har sett Easy Rider de klassikerne, men er det noen som er kommet i nyere tid? Å nei Wild Hogs er ikke slik jeg mener ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: Den store filmtråden

Post by Desmo-Dude »

LordShaft wrote:
Desmo-Dude wrote:Tenket dette kunne bli en tråd som dreide seg om filmer.Det kan være etterlysninger,anbefalinger eller annet som har med film og gjøre.

Da blir jeg førstemann ut.Er ute etter de gamle filmene til Jackie Chan.Tenker da på Police Story 1-3,armour of god,projekt a+++ Noen som vet hvor man kan få tak i disse på DVD?
Jeg vet at de finnes ute som piratkopier.
Du har noe som heter ed2k linker, må ha ett spes program for å kunne hente ned disse, mmen dette er ulovlig. Vet at Amazon.com har mye eldre filmer det er mulig å få kjøpt på lovlig vis :roll:
Tenker du på å laste ned fra f.eks. piratebay?Det er i så fall ikke aktuelt for meg.For det første så er det ofte elendig kvalitet,og for det andre så liker jeg å ha filmene i hylla hjemme :)
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Den store filmtråden

Post by NoName »

Har du sett Hellride fra Tarantino?
Ikke den beste filmen kanskje, og heller ikke en direkte sykkelkjøre film, men grei underholdning for oss gutta. Hva mer trenger man? BBB. Bikes, Beer, and Boobs!!

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Den store filmtråden

Post by tshansen »

Aaaahh, denne har jo jeg liggende, men glemt å se!! på tide å kaste seg over i sofaen:) Har jo slikt å gjør her jeg sitter sjukemeldt :roll:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Den store filmtråden

Post by inunf »

Desmo-Dude wrote:
LordShaft wrote:
Desmo-Dude wrote:Tenket dette kunne bli en tråd som dreide seg om filmer.Det kan være etterlysninger,anbefalinger eller annet som har med film og gjøre.

Da blir jeg førstemann ut.Er ute etter de gamle filmene til Jackie Chan.Tenker da på Police Story 1-3,armour of god,projekt a+++ Noen som vet hvor man kan få tak i disse på DVD?
Jeg vet at de finnes ute som piratkopier.
Du har noe som heter ed2k linker, må ha ett spes program for å kunne hente ned disse, mmen dette er ulovlig. Vet at Amazon.com har mye eldre filmer det er mulig å få kjøpt på lovlig vis :roll:
Tenker du på å laste ned fra f.eks. piratebay?Det er i så fall ikke aktuelt for meg.For det første så er det ofte elendig kvalitet,og for det andre så liker jeg å ha filmene i hylla hjemme :)
Hvis du laster ned i DVD-kvalitet og brenner ut på DVD'er så er du nesten i mål. Hvis du fortsatt er opptatt av å kjøpe originalutgaver kan du prøve Play.com. Der er det veldig mye billig og bra.
Post Reply