Dine vinter/karantene/Corona-prosjekter?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Brukeravatar
ojda
Bamsefar
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
Sted: Kristiania

Re: Dine vinterprosjekter/karanteneprosjekter?

Legg innav ojda » 20 mar 2020 09:12

ashland skrev:
knutk skrev:
Bikeridr skrev:Tråden burde kanskje omdøpes til "Corona-prosjekter" ;-)
Selv er jeg jo corona-fast på Brekstad. Slik situasjonen er nå, er jeg ikke permittert. Er en helt annen situasjon på Hurtigruten, så kanhende jeg her har scoret gullfuglen..

Mine "prosjekter" i denne tiden blir, sålenge jeg ikke settes i karantene, å legge ut etpar lokale cacher, friske opp i Python-kodingen og bruke Memrise til å lære meg (mer) latvisk.

La oss håpe vi alle kommer gjennom dette med minimale tap/krøll, så sees vi forhåpentligvis på to hjul utpå sensommeren 2020 :thumleft

Det kan være frustrerende å sitte låst et sted man ikke ønsker å være.
Men det ligger i oss mennesker at om vi ikke har det helt som vi ønsker så finner vi trøst i å vite at der finnes dem som har det verre.

Tenk på alle i Jehovas Vitne. De vet at folk er hjemme i alle hus, men kan ikke dra rundt og ringe på dørene. ](*,)

Dagen visdomsord fra knutk :lol: :lol: =D> :lol:

Eller Trafikksjefens Etat som snart ikke har flere biler igen å bøtelegge :roll: :(

Når jeg tenker meg om er det faktisk flere dager siden jeg har sett en sånn en?
Har de fått hjemmekontor hele bunten :-k

2019: 16.600km 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k. Dekkbytte Pirelli på: 7200km. 18. ;-) Nytt bak TKC70 på:17000km. Pirelli trail II + service 31400.

Brukeravatar
Bikeridr
Geocache General
MC: '11 Yamaha FJR 1300A
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV
Sted: Babīte

Re: Dine vinterprosjekter/karanteneprosjekter?

Legg innav Bikeridr » 20 mar 2020 10:04

ojda skrev:
ashland skrev:
knutk skrev:
Det kan være frustrerende å sitte låst et sted man ikke ønsker å være.
Men det ligger i oss mennesker at om vi ikke har det helt som vi ønsker så finner vi trøst i å vite at der finnes dem som har det verre.

Tenk på alle i Jehovas Vitne. De vet at folk er hjemme i alle hus, men kan ikke dra rundt og ringe på dørene. ](*,)

Dagen visdomsord fra knutk :lol: :lol: =D> :lol:

Eller Trafikksjefens Etat som snart ikke har flere biler igen å bøtelegge :roll: :(

Når jeg tenker meg om er det faktisk flere dager siden jeg har sett en sånn en?
Har de fått hjemmekontor hele bunten :-k

Ja, og ikke bare det. Leser på statlige nyheters kanalen at det er bompengekrise. Ingen biler kjører og bonusene til sjefene uteblir :shock: (Faen meg det mest positive med hele coronagreian).

pollti
MC: Hyse for alltid !

Re: Dine vinter/karantene/Corona-prosjekter?

Legg innav pollti » 20 mar 2020 10:32

Har sålangt sluppet unna karantene. Unntatt den som HG har pålagt meg og den har blitt benyttet til å gjøre terasse og veranda klare for sommeren. I dag truer hun med at jeg må pusse vindu og avtar ikke de trusslene så får jeg garantert et spontant illebefinnende om litte granne. :roll:

Brukeravatar
hakhap
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud
Kontakt:

Legg innav hakhap » 20 mar 2020 11:17

Fikk laget en video av siste oppdatering til Ladekø med graf over normal bruk av ladestasjoner og lagt ut på nettet. Må ha noe annet enn Korona å tenke på

Video
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

JK95
MC: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Sør-Trøndelag

Legg innav JK95 » 25 mar 2020 20:33

Bilde
Har brukt noen hjemme-dager på litt lett serving av Maries Suzuki, har faktisk vært meget godt å nyte sola på verandaen med en kaffe og litt mekk 8) Fikk da besøk av vårtegnet på bildet, trivelig besøk :lol:

PS: Toven bør se bort :-#

Gå tilbake til «Generelt»