Motoport Oslo

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
748R
Posts: 411
Joined: 21 May 2005 18:29
MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory
Location: Finnskogen

Motoport Oslo

Post by 748R »

OHHHH MYYYYY GOOOOOD for en udugelig service denne sjappa har vist idag. Ringte dem 42 ganger mellom 09.00 og 16.00 idag uten og få svar en eneste gang. Dro så innom for og få litt hjelp og tips ang min nyikkjøpte Honda TRX 450R ,og bestille ny kick-starter, og kjøpe med meg olje, oljefilter, luftfilter plugg, kjøle og bremse veske. Tror du ikke dem klarte og glemme meg og begynne med andre kunder mens jeg skulle bestille deler... HALLLOOOO Er det mulig???? Endte opp med ikke og få kjøpt en dritt der inne, etter og ha blitt glemt 2 ganger og oversett så grasalt av betjeningen valgte jeg og bare tusle stille ut derifra. Noenn som kjenner til andre sjapper som forhandler deler til Honda ATVèr?
xxx
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Motoport Oslo

Post by RH racing »

vel..hørt mye rart om Motoport.. men flere jeg kjenner synes dem er di beste og andre setter aldri sine bein der igjen.. men personlig vet jeg ikke.. sist jeg var der så hjalp dem meg i allefal på det jeg trengte...

skal du har bremsevæske kan jeg gi deg en skikkelig god pris på ATE Super blue racing... send meg PM..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Motoport Oslo

Post by Lølle »

Høres for dumt ut når du står i butikken:-(
Husk at det er 3 butikker i området, da, RH... Oslo, Drammen og Jessheim.
Jeg har ikke vært på "nye" Motorport Oslo, var veldig fornøyd med de gamle etter å ha kjøpt sykkel der.
Drammensavdelingen har ihvertfall vært veldig ok med meg :-)
Image
Image
User avatar
748R
Posts: 411
Joined: 21 May 2005 18:29
MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory
Location: Finnskogen

Re: Motoport Oslo

Post by 748R »

Har fått helt grei service der tidligere, men ikke noe og skrive hjem om.
xxx
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Motoport Oslo

Post by RH racing »

Lølle wrote:Høres for dumt ut når du står i butikken:-(
Husk at det er 3 butikker i området, da, RH... Oslo, Drammen og Jessheim.
Jeg har ikke vært på "nye" Motorport Oslo, var veldig fornøyd med de gamle etter å ha kjøpt sykkel der.
Drammensavdelingen har ihvertfall vært veldig ok med meg :-)
men nå skrev da han øverst om motoport oslo.. så da er vel svaret mitt om samme sted...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Ray
Posts: 14
Joined: 25 Jun 2008 22:29
MC: -00 Honda CBR 600F
-72 Honda CB500 Four
Location: Bergen

Re: Motoport Oslo

Post by Ray »

Har nå levert sykkel på service på motorport oslo, syntes det er god service ifra han Fauske på verkstedmotaket. Så gjenstår det å se om de har gjort en god service på sykkelen.
Post Reply