Yamaha Vinterbro

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Forhørte meg med ene selgeren. Hun sa at det er jo vanlig at den som skaffer til veie pengene først, får siste ordet. Og hun sa også at det hadde ikke blitt skrevet under på noe så hun mente at dette var helt greit. :roll:
Bulldog
Posts: 139
Joined: 26 Jun 2005 22:07
Location: Norge

Post by Bulldog »

Vel, i dette tilfellet skaffet faktisk jeg pengene først, jeg befant meg bare noen mil for langt unna.
Muntlig over telefonen var det en eninghet om at jeg hadde penger og at jeg kjøpte sykkelen.
Desverre er det ikke bare å hive seg inn i bilen og skrive papirer når man har to unger og den ene bare er 3 måneder.

Men, rett skal være rett!
Yamaha Vinterbro har skaffet en tilsvarende sykkel som jeg nå venter med å få klargjort og hentet. Håper jo i det minste at det blir et hyggelig møte når jeg henter sykkelen og at jeg kan dra derifra som en fornøyd kunde. Skal som sagt ikke mye til..............
Bulldog
Posts: 139
Joined: 26 Jun 2005 22:07
Location: Norge

Post by Bulldog »

:)
Tror jeg drister meg til å tegne inn den første smiley'en.
Fikk nettopp telefon fra kona som nylig pratet med Yamaha Vinterbro.
Hun hadde ett spørsmål om leveringen men de som har saken hadde fri.
-Fem minutter senere får hun allikevel en oppringning fra selgeren :) .

Det blir noen stjerner i boka når selgeren ringer til kunden på fridagen sin......keep up the good work !! :)
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Post by SoloTwin »

Gixxerman wrote:Forhørte meg med ene selgeren. Hun sa at det er jo vanlig at den som skaffer til veie pengene først, får siste ordet. Og hun sa også at det hadde ikke blitt skrevet under på noe så hun mente at dette var helt greit. :roll:
Uhørt!
Hun burde holde seg for god til å åpne munnen! :evil:
Vil anta at vinterbro (vet ikke om denne personen er "høyt" oppe i "vervet" sitt der, men) IKKE setter pris på slike uttalelser eller handlinger. Når kundene IKKE gjør det, burde heller ikke forretningen gjøre det.
Synes de som hittil best klarer å redde forretningen sitt renome burde ha hele saken og utelate de mindre servicemindede personene unna på en armlengdes avstand!

Håper på Bulldog og Yamaha sitt beste at det får en lykkelig slutt.
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Jeg vet ihvertfall hvor jeg IKKE skal gå for å handle motorsykkel etter å ha lest denne tråden. :wink:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Det som er så jævla kjipt i denne verden er at vi alle er alene, single personer som kan bli pisset opp etter ryggen uten at noen bryr seg. Kommer det først masse folk til så bryr folk seg. Er akkurat det samme som en sloss kamp. Stikk én person i en slosskamp mot 10 andre. Alle vet jo at han vil prøve og ro seg bort. Henter man derimot 30-40 venner så blir det noe annet.
Det er slik vi lever idag... Man må ha ballene og det ER den sterkeste som vinner. Alt annet er bare piss... I FØLGE NORMEN ! :evil:
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Post by SoloTwin »

Jo da.
Men la Vinterbro få sjansen nå da, før vi henger´rem. Det blir jo litt som du sier selv;
100 personer som angriper noe EN person gjør feil.
Det som gjør det enda mere feil er at denne personen IKKE innrømmer sine tabber her. Men det er andre der, tydeligvis;
La Vinterbro få sjansen til å ordne opp, så får vi håpe de lager bedre rettesnorer for sine ansatte.
Ingen grunn til å trekke for store konklusjoner - ennå i allefall. ;)
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Don't jump to conclusions har jeg hørt før ja, men dette er liksom dagligsdags nå om dagen... Ha med deg nøtteposen og bit tenna sammen. Er slike drittsekk mot meg så er det kjetting og balltre tilbake enkelt og greit :smt039
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

sjarmerende holdning gixxer....


:lol:
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Alltid beredt som et spett :smt066
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Post by SoloTwin »

Winalot wrote:sjarmerende holdning gixxer....
:lol:
:lol:
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
Bulldog
Posts: 139
Joined: 26 Jun 2005 22:07
Location: Norge

Post by Bulldog »

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Ja da har jeg vært der og hentet VFR'en og jeg er glad for å kunne si at det neppe blir siste gang jeg handler der!

Jeg må innrømme at jeg var litt usikker på hvordan det ville gå men det gikk over all forventning.
Jeg ble møtt av to smilende selgere som umiddelbart beklaget bryderiet og fikk en ganske så fin gave (..veldig fin gave som også kommer til å bli mye brukt..) som plaster på såret.

Som det allerede er blitt nevnt; alle kan gjøre en feil, men det er hva man gjør ut av det som teller.
Historien fikk en lykkelig slutt og jeg kan trygt anbefale andre og handle der.


:D En kjempestor takk til Yamaha Vinterbro! :D

-Riktig god sommer............
Hilsen en kjempefornøyd kunde!
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Godt å høre :D ha en fin ferie videre (forhåpentligvis på 2 hjul nå da)..
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

=D> =D> =D>
GRATULERER! Og Yamaha Vinterbro skal også ha ros for viljen til å rette opp i det som så ut til å bli "FADESEN i 2005"
:smt023
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

Se där ja! Så bra.
Post Reply