RIDE-Trondheim

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

RIDE-Trondheim

Post by EvenDeven »

Noen som har negative erfaringer med disse?

Også et spørsmål litt utenom topic.
- Selger de plast til KTM?
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
Bruun
Posts: 10
Joined: 20 Jul 2008 01:56

Re: RIDE-Trondheim

Post by Bruun »

Litt seint svar kanskje, men jeg har utelukkende god erfaring med Ride. Fikk feks komplett veiledning pr mobiltelefon da jeg skulle skifte starter på sykkelen min. (Torgeir på verkstedet brukte lunchpausen sin på meg, og det tok nesten 30 minutter. Uten kostnad, selvsagt)
Sier de at delene du må bestille kommer om to - tre dager, kommer de som oftest etter to. Min erfaring, selvsagt.

Endret: De forhandler KTM, så de selger nok deler også!
SachsXTC magne
Posts: 11
Joined: 19 May 2009 14:09
MC: Har 2 og 1/2 Sachs XTC + 1 Tempo Corvette.

Re: RIDE-Trondheim

Post by SachsXTC magne »

Det sies at det skal være veldig god service på ride, selv så tenker jeg på å kjøpe meg KTM, så da blir Ride min forhandler :)
StenR
Posts: 200
Joined: 26 Nov 2006 16:48

Re: RIDE-Trondheim

Post by StenR »

Henger meg på denne. Bare gode erfaringer herfra. Alltid blitt møtt av blide og serviceinnstilte folk. Handler jeg lokalt, handler jeg fra Ride Trondheim. Ikke brukt verkstedet selv, men har ikke hørt et vondt ord om dette heller.

Et eksempel på service jeg setter pris på: Pga. en finurlighet i Givis applikasjonslister, så kom jeg til å bestille gale sideveskefester til sykkelen for noen måneder siden. Da jeg skulle bruke racket nå i sommer, oppdaget jeg dette. Men hos Ride Trondheim var ikke det noe problem. Bare å komme og bytte, uten et spørsmål. De kunne kranglet iom. at det var jeg selv som hadde funnet artikkelnr. i utgangspunktet, men de gjorde det ikke. Sånt gir dem en stjerne i boka mi hvertfall!
Post Reply