Mc-artikler

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Mc-artikler

Post by R »

For en *****sjappe. På de ****** nettsidene deres med den ***** varekatalogen står det at de selger ditt og datt. Når jeg ringer for å bestille opplyser de om at de ikke selger sånt. Det var ikke bare snakk om en ting, det var faktisk ALT jeg skulle ha. Sikkert ørten ting, som dem lister opp på den ***** sida deres som de ikke engang selger i den ****sjappa.
Det verste av alt: dem anbefalte meg å høre med JAPAN MOTOR. Sikkert brødre eller svogere, ******* ****.
Last edited by R on 24 Jun 2005 00:48, edited 1 time in total.
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Kritikk av et firma er bra for oss andre kjøpere, men du blir ikke tatt særlig sakelig om du skriver slikt du nå har skrevet.
Forstår at det kan være frustrerende å oppleve dårlige firma, men som oftest er det lurt å vente med å gi en beskrivelse før en har latt cellene roe seg litt... forklar sakelig hva som er problemet deres, ellers vil ikke folk ta kritikken seriøst.. Banne ord og generelle drittord senker seriøsiteten på innlegget.. bare et tips
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 05 Nov 2008 20:04, edited 1 time in total.
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Banditbiker wrote:Jeg har handlet en del der, og har i motsetning til deg kun positive opplevelser.
Lucky You!
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Cartman wrote:Kritikk av et firma er bra for oss andre kjøpere, men du blir ikke tatt særlig sakelig om du skriver slikt du nå har skrevet.
Forstår at det kan være frustrerende å oppleve dårlige firma, men som oftest er det lurt å vente med å gi en beskrivelse før en har latt cellene roe seg litt... forklar sakelig hva som er problemet deres, ellers vil ikke folk ta kritikken seriøst.. Banne ord og generelle drittord senker seriøsiteten på innlegget.. bare et tips
Ok. Tar ditt innlegg til etterretning og * vekk ukvemsordene.
User avatar
Try
Posts: 61
Joined: 26 Apr 2005 09:35
Contact:

Post by Try »

Banditbiker wrote:Jeg har handlet en del der, og har i motsetning til deg kun positive opplevelser.
*Hånd* Har vel handlet der i minst ti år, og har bare hyggelige
opplevelser der fra, men intet tre vokser inn i himmelen er det
vel noen som vil påstå. :lol:
User avatar
pelsen
Posts: 1119
Joined: 28 Apr 2005 07:53
MC: litt
Location: Oslo

Post by pelsen »

Try wrote:
Banditbiker wrote:Jeg har handlet en del der, og har i motsetning til deg kun positive opplevelser.
*Hånd* Har vel handlet der i minst ti år, og har bare hyggelige
opplevelser der fra, men intet tre vokser inn i himmelen er det
vel noen som vil påstå. :lol:
har ingen dårlige erfaringer derfra, tror første gangen jeg kjøpt noe der var i 1982, dengangen het de Bilartikler.
Det var de som hadde import av Triumph tidligere.
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

har bare vært der en gang, skulle ha blinklys pære, han ene bak disket var SÅ vrang og ville ikke hjelpe, men han andre var mye mer hjelpsom, så er vel litt opp og ned, fram og tilbake der får en si...
Post Reply