Mc- Shop Stavanger

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
O_o
Posts: 950
Joined: 26 Aug 2007 12:17

Mc- Shop Stavanger

Post by O_o »

Hei!
Vurdedrer å kjøpe ny CBR 125 til våren, men vil helst ikke betale noen for dårlig kundeservice... Er det noen som har noen erfaringer med Mc-Shop Stavanger? Mener å ha hørt noe negativt om denne butikken en gang :-k , men er det noen som har erfaringer? Både positive og negative mottas med takk \:D/

Jeg kan jo ikke vurdere hvordan "de virker", når de ser at jeg kanskje skal kjøpe ny sykkel av dem ;-)
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Re: Mc- Shop Stavanger

Post by Alas »

Tja, har ikke sånn allverdens erfaring, men får nå alltid god service når jeg er der, selv om jeg ikke har kjøpt så voldsomt mye der. De ser meg vel kanskje som en potensiell kunde :-k

Har brukt verstedet en gang, som de vel deler med HD-sjappa og Eurobike. Og det gikk igrunn fint synes jeg. Litt rart at de måtte utsette sykkelen min en uke fordi de fikk en mann sykemeldt, men jeg var jo vekke så det spilte ingen rolle for meg.
User avatar
O_o
Posts: 950
Joined: 26 Aug 2007 12:17

Re: Mc- Shop Stavanger

Post by O_o »

etter et søk på internet fant jeg noen som sa dette: :-k
- stahlen-mc i stavanger har alltid gitt meg kjempegod service, har bare god erfaring med de
Motorhuset på forus og mc-shop på hillevåg kan jeg desverre ikke skryte av...


- Henger meg på denne, Stahlen har alltid gitt god service og ytt det lille ekstra.. det være seg at de ringer og bestiller deler mens en venter, og holder det de lover, pluss at de husker deg på navn og ønsker deg velkommen inn i butikken!
mc-shop derimot suger totalt på kundeservice (over en halv time i tlf kø og samme jævla beskjeden, du rykker stadig fremover i køen) alltid forhåndsbetaling for deler, utrolig lang ventetid på deler (3 uker ++), og ingen som ringer og gir beskjed om at deler er kommet
noen som kan bekrefte/ avkrefte noe?
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Re: Mc- Shop Stavanger

Post by Alas »

At de ikke tar telefonen er kanskje en uting, men det er verre om det er folk i butikken og personalet står i telefonen. Forhåndsbetaling for deler kan jeg tildels skjønne, ihvertfall om det er deler som er lett å få tak andre steder, men det er ikke dermed sagt at jeg synes det er greit. Har ikke bestilt noe av dem så kan ikke si noe om det. Vet ikke om de gjør det med deler, men jeg fikk en sms når sykkelen min var ferdig på verksted, selv om dette var Eurobike som tok seg av, men jeg mener at de bruker samme verkstedet liksom.

Ulempen hvis du vil ha en CBR er vel at det ikke er så mange alternativer rundt omkring her?
User avatar
O_o
Posts: 950
Joined: 26 Aug 2007 12:17

Re: Mc- Shop Stavanger

Post by O_o »

nei det var det da.. hender jo at noen butikker selger sykler av merker de normalt ikke har, men det måtte jo ha vært "plan B"

edit: ser stahlen har én 06 cbr, så de kan kansje betille 07/08 hvis jeg spør fint :lol: ? http://stahlen-mc.no/
Post Reply