Lundamo Auto

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Lundamo Auto

Post by Hawken »

Fortsettelse på innlegget over:

Ser endelig ut til at jeg er ferdig med saken. Kom til enighet om pris etter 1 år og nesten 4 måneder. Total mangel på kundeservice der oppe, og uansett hvor mange ganger de sier unnskyld kommer jeg aldri i verden til å anbefale Lundamo Auto til noen! Hadde det vært mulig å gi minus på en terning hadde de fått det, men terningkast: 1, med maaaaange minus bak.

HOLD DERE UNNA!

-Hawken
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
thomasgsxr
Posts: 257
Joined: 08 Mar 2008 11:59
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f
Location: Oslo/Fredrikstad

Re: Lundamo Auto

Post by thomasgsxr »

var jo et helt patetisk verksted spør du meg, ikke bare prisen men så jævli lang tid for å få fiksa den og da.
også midt i sesongen!
EvenDeven wrote:Dæven :shock: .. La dem brenne!
damn right
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
User avatar
aagefs
Posts: 74
Joined: 20 Apr 2009 17:17
MC: Suzuki GN 125

Re: Lundamo Auto

Post by aagefs »

Søkte på Lundamo Auto på google for å se om det fantes noen på nett som hadde samme oppfatning av denne sjappa som meg, fant denne tråden og registrerte meg, ønsker gjerne å dele mitt syn på Lundamo Auto!

Har vært innom der flere ganger, enkelte personer er VELDIG hyggelig men flertallet er vel noen som ikke er veldig gira på kundeservice men heller å få unna ting.
Spurte med en verkstedmann ut for å se på sykkelen min, og han sto bare og trippa og snakka så lite som mulig før han bare gikk inn igjen.

Så: Om jeg skal gi noe terningkast her blir det MAKS en 3. Trekker opp veldig det møtet med den mannen som VIRKELIG ga service, men de andre trekker utrolig mye ned. Blir ikke å levere inn sykkelen på service der iallefall, kan jeg ikke fikse det selv finner jeg noen andre ;)

Synd at slike inntrykk ødelegger mitt forhold til butikken.
Image
User avatar
Hawken
Posts: 2799
Joined: 29 Apr 2005 23:26
MC: Ducati SS 750
Location: Trondheim

Re: Lundamo Auto

Post by Hawken »

Du må ha vært der på en god dag i såfall. Hadde terningen din hatt øyne med minus foran hadde jeg satt den på -6 uten å kaste den en gang. Elendig butikk, rett og slett.
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
User avatar
aagefs
Posts: 74
Joined: 20 Apr 2009 17:17
MC: Suzuki GN 125

Re: Lundamo Auto

Post by aagefs »

Ja, altså den første gangen jeg var der var det en god dag mest sannsynlig. Men alle ganger etterpå har det ikke vært like imponerende. Kanskje 3 var litt overdrevet?

Skal se etter neste gang jeg er der om vi får endra den terningen litt, men håper for dems del at den endres i positiv retning da....
Image
User avatar
aagefs
Posts: 74
Joined: 20 Apr 2009 17:17
MC: Suzuki GN 125

Re: Lundamo Auto

Post by aagefs »

UPDATE: Nå ligger de på en 2'er for min del. Småfrekk betjening og virker fortsatt ikke villig til å yte service. Spør om noe så enkelt som om de kan kontakte meg når det jeg bestiller kommer inn, men nei, slikt måtte jeg sjekke selv. Burde ikke det være en selvfølge at de kan gjøre?
Image
Post Reply