Motorport Drammen

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Motorport Drammen

Post by Lølle »

Ris eller ros? Ros.
Kortversjon: hyggelige folk, god service og godt humør.

Langversjon:
Jeg traff Hebbe (på verkstedet) under Mc-messa i vinter og noterte meg at de skulle starte opp Motorport Drammen etter at tidligere eier gikk konk.
Jeg pratet med Hebbe etter at jeg hadde stått i Honda-standen i 10 minutter uten å få kontakt. 4 mennesker med Honda-klær sto i ring og skravlet.
Jeg kom dit for å se den nye Varaderoen og ville helst ikke gi meg så lett (de hadde prestert å ikke ha med Varadero, da...).
Til slutt mumlet jeg halvhøyt om at de tydeligvis ikke ville selge. Hebbe som hadde vært opptatt med en annen potensiell kunde, kastet seg rundt og tok tak i oss. De andre reagerte ikke. Tidlig scoring til Motorport Drammen.

Jeg hadde kjøpt sykkelen min på Motorport Oslo og hadde likt meg godt der.
Jeg hadde kjørt gjennom Oslo for å komme dit for den minste ting, legge igjen penger på Motorsenteret på Billingstad var ikke aktuelt (ref. ris-tråd), så å få dem til Drammen var greit. Sykkel ble bestilt, dealen var fair - også innbyttet. Importør og eier av Motorport Drammen (Kellox) sviktet dessverre og gjorde lite annet for at sykkelen skulle leveres enn å ringe litt. Sykkelen kom ikke før i juni og det var kipt.
Motorport Drammen taklet dette så godt de kunne, kompenserte etterhvert så godt de kunne og tålte min frustrasjon.
Den store prøven er jo ikke når man kjøper, men når man kommer tilbake i butikken. Klart det skjer feil og glipp og da kommer jeg ruslende, da..
Det ble kjøpt bruktsykkel samme sted tidlig i sommer, så vi har vært innom i Drammen rett som det er.
Min opplevelse så langt er veldig god. Blide, hyggelige folk som ikke høgger hue av deg selv om du påpeker feil eller mangler.
Har de gjort feil, har de rettet opp med godt humør. Det er viktig at man slipper å krype rundt for å få det man skal ha.
Som alle andre (tror jeg) mc-forretninger blir det mye i høysesongen, mc er et sesongprodukt mens sjappene skal overleve med bemanningen om vinteren også. Likevel synes jeg de har levert og vi har en tone jeg liker.
Ja.. også har de en norgesmester 2007 på ATV bak disken! Go Linda!

Jeg vet med sikkerhet at jeg som fonøyd kunde har gitt stedet salg og det gleder meg. Likevel ikke så mye som det fryder meg at jeg med sikkerhet vet at jeg har hindret minst 3 nysykkelsalg for over nevnte butikk på Billingstad. Utrolig irriterende at det er verstingene som synes å overleve.
Håper hyggelige folk med serviceinnstilling kan overleve også. Helst på bekostning av verstingene. :twisted:
åja... hvis de leser dette på Motorport; bare pass dere og ikke hvil på laubærene - ellers kommer jeg rasende i huet på dere! :-) Har oljen min kommet?
Image
Image
User avatar
mekkern
Posts: 5104
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Motorport Drammen

Post by mekkern »

bestilte noen deler til CBRn der og de kom smertefritt.. :lol:

så hitill- =D>
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Motorport Drammen

Post by Lølle »

Oljen var kommet ja... :lol:
Image
Image
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Motorport Drammen

Post by xadox »

var innom der for par dager siden og prøvde hjelmer og en kjempehyggelig kar hjalp meg... ble ikke noe kjøp men kjempehyggelig for det :)
1.3.1.2
Post Reply