Ros til GMS!

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Meget fin til litt større mennesker. Kjørt av to eldre herrer

:lol: :lol: :lol: Ser da ut som han treffer spikeren på hodet. :lol: :lol: :lol:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Nettopp! :oops:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Rumpeball én og rumpeball to ? :?
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

hyggelig annonse det ja
User avatar
NeoN
Posts: 865
Joined: 10 May 2005 18:14
Location: Trondheim

Post by NeoN »

virka hyggelig den :roll: kansje de prøvde å få fram: høye mennesker?
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007

nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Kristiansen
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2005 12:47
Location: Gjøvik

Post by Kristiansen »

lolz!: P
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Nå er det ett fett med den slags annonsens! :P Gamle Øyhus greide å selge scooterfilla i dag. Han ringte og fortalte at det lå en liten slump med penger og ventet på meg. GMS ble kvitt den fra butikken,og jeg fikk penger. Da er det nok en gang grunn til å gi dem hederlig omtale. =D> =D> =D>
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Da må jeg skryte litt til av service'n på GMS! Som kjent "gruset" jeg DR-Z'en, eller bedre kjent som "Colgate-mopp'en", for en tid siden. Og da trenger jeg deler + litt sjekk av doningen. Når det da i tillegg var over tiden for en liten service, tenkte jeg skulle stikke bortom for å høre når det var ledig verkstedtime.

"Det blir på Tirsdag 18. Juli", ble jeg fortalt. "Ok,men da er det litt trøblete for meg å få levert den." " Kom på Lørdag, det går greit". Så begynte jeg å bli usikker,for tilhengeren min er for liten til transport av mc. Men en får jo i tilfelle bare et nei til svar, så jeg spør; "Kan jeg få låne varehengeren deres til transport? Er ikke så lysten på å kjøre hit." Litt sånn nølende svar; "Næææ..... Vet ikke helt." Det da en annen av de som jobber der blander seg inn; "Du har kanskje førerkort som gjelder bil inntil 7.500 kg?" "Jada, har C1-lapp,jeg." "Da kan du få låne kassebilen på Lørdag, slik at du får fraktet sykkelen din hit!" "Jammen, det var jo helt suverent. Sier mange takk!"

Sånn service trodde jeg ikke fantes lenger.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

I dag er det på sin plass med "3 X 3" for GMS! Jeg dro til Hunndalen etter arbeidet i dag. Planen var å betale for service, reparasjon og nye plastdeler. Og ta med pappesken med delene i bilen min. Så skulle jeg kjøre buss bort dit for å hente "Colgate'n" enten i dag eller i morgen. Da jeg spurte Per Harald om han hadde tid til å ta i mot betaling, spurte han; "Skal du ha med sykkelen i dag?". "Nei,jeg har ikke lastestativet på bilen,så jeg kan ikke ta den på taket". Da kaster han nøklene til Citroën Jumper'en over til meg,og sier; "Putt den baki varebilen, og kjør til Lena me'n. Da er det unnagjort!"
Er det rart at en fortsetter både å handle,og dra innom et sånt sted? Slett ikke, syns jeg! :smt023 :smt023 :smt023 =D> =D> =D>
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Noen gang tenkt at de bare vil bli kvitt deg raskest mulig :lol:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Gixxerman wrote:Noen gang tenkt at de bare vil bli kvitt deg raskest mulig :lol:
Med en gang jeg fikk nøklene,og fler ganger i løpet av turen med varebilen. Men så trenger ikke "ego'et" mitt en "R"-sykkel for at de skal matche hverandre heller. :P
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hva har plastraketter med dette å gjøre. Hei, hold deg på bakken nå [-X Trekk litt frisk luft :wink:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Det har alt med dette å gjøre! Jeg vet hvor upopulær jeg er i mine omgivelser,og har derfor et dårlig selvbilde. De som ikke har såpass omløp i hodet at de skjønner sånn, går rundt og tror de er veldig populære. Og mange av dem kjøper "R" for å matche ego'et sitt.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Forlengeren ? :lol:
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Det var også en mulighet. Jeg fant forresten ut at en TL1000S hadde vært passe tursykkel for meg. "Karnappet" hvilte akkurat passe på tanken, når jeg hadde bøyd meg fram til styret. Men siden jeg ikke vil ha tursykkel, får det være. :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply