Ros til PitStop Mc-Import!

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Ros til PitStop Mc-Import!

Post by FV »

Etter at jeg begynte å kjøre sykkel i år, har jeg jevnlig brukt PitStop i Haugesund til å kjøpe kjøreutstyr, tilbehør til sykkelen osv. Det er en liten butikk, men du verden for ett utvalg og service! Det begynte med at jeg kjøpte bukse og jakke. Jeg fikk da med ett par hansker til 500 kr, uten å måtte spørre om avslag i det hele tatt. Jeg fikk jo da ett positivt inntrykk av fyren, så jeg valgte å bruke han igjen da jeg skulle ha meg støvler. Samme opplegget, 200 kr rabatt uten å spørre. Hjelm hadde jeg bestilt på FC-moto, men den fikk jeg aldri. Dette var en hjelm jeg hadde veeeeldig lyst på, men siden den ikke var å oppdrive i Norge, ble jeg nødt til å ta til takke med en som jeg ikke var fullt så glad i. Trodde jeg... Da jeg kom opp til butikken, var det første som møtte meg den hjelmen jeg hadde hadde bestilt hos FC-moto! Rette fargen og full pakke. Jeg fikk da hjelmen for en rimelig penge, pluss at jeg fikk ett sota originalt AGV visir med på kjøpet. Dette ville kosta meg en 5-600 kr om jeg skulle kjøpt det utenom. Det toppa seg da jeg var innom på mandag å skulle ha meg ryggskinne og ett par tynne skinnhansker. Dette kosta samla 1500 kr, han slo automatisk av 300. Det er ikke de helt store summene, men likevel, det gjør iallefall at jeg kommer igjen og igjen.

Jeg har også sett på slip-on til sykkelen min. Devil-eksos er veldig mye dyrere enn andre merker, og han har lovd at jeg skal få prøve den på sykkelen før jeg kjøper. Hvor mange butikker er det som lar deg prøve varen før du kjøper? Ingen som jeg har handla hos tidligere iallefall.

Jeg kommer til å bruke PitStop så lenge jeg har sykkel, det kan jeg garantere. Han har det meste av tilbehør til de fleste sykler, og har han det ikke, så skaffer han. Butikken ligger i Haugesund, på Kvalamarka industriområde. Se på http://www.pitstopmcimport.no for noe av utvalget.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by ErlingSG »

Enig i at de er serviceinnstilte der ja, sendte mail om passform på speil og fothvilere lørdag kveld og fikk svar mandag formiddag! :) Lovte at jeg kunne sende de i retur om det ikke skulle passe. Det er service det :)
Får se hvor lang tid det tar før pakken kommer nå da :-k :)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by FV »

Akkuratt det vet jeg ikke, siden jeg bor 2 mil ifra, men jeg tror om det tar tid, så er det ikke PitStop men posten det står på.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by ErlingSG »

Jaja, var ikke ment som kritikk på noen måte ;)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by FV »

Hehe, ikke tatt som kritikk på noen måte heller ;)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by RH racing »

vel...jeg liker dem ikke.. bestilte undertray, miniskilt og justerinngskivwer av dem.. undertrayet var feil, fikk nytt men med elendig passform. miniskiltet er av typen jeg neppe tør å bruke... er laget i plexiglass med klistremerke bak. justerings skivene?? dem har jeg ikke sett no til enda.. er tre mnd siden jeg fikk det andre..sendt dem mail, men får ikke svar
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by FV »

RH racing wrote:vel...jeg liker dem ikke.. bestilte undertray, miniskilt og justerinngskivwer av dem.. undertrayet var feil, fikk nytt men med elendig passform. miniskiltet er av typen jeg neppe tør å bruke... er laget i plexiglass med klistremerke bak. justerings skivene?? dem har jeg ikke sett no til enda.. er tre mnd siden jeg fikk det andre..sendt dem mail, men får ikke svar
At du får ett undertray med dårlig passform er jo ikke butikken sin feil, er jo ikke de som lager dem. Du får hva du betaler for, og mye av det billige har dårlig passform.
User avatar
ironbound
Posts: 20
Joined: 29 Aug 2007 15:59
MC: `01 gsxr 600 :)
Location: Stord

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by ironbound »

Fikk du visir med på kjøpet? :shock:

Jeg kjøpte hjelm, hansker og visir og fikk 50 kr i rabatt, hehe.. 8)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by FV »

Hehe, hjelper sikkert på prisen om man har mulighet til å gå i butikken ja :)
User avatar
ironbound
Posts: 20
Joined: 29 Aug 2007 15:59
MC: `01 gsxr 600 :)
Location: Stord

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by ironbound »

Jeg var i butikken selv :)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by FV »

Da var du ikke sjarmerende nok :lol:
User avatar
ironbound
Posts: 20
Joined: 29 Aug 2007 15:59
MC: `01 gsxr 600 :)
Location: Stord

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by ironbound »

:shock:


Jeg får smøre på et smil neste gang da :)
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by Lølle »

ironbound wrote::shock:
Jeg får smøre på et smil neste gang da :)
Det har sjelden ført til økt pris... :)
Image
Image
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Ros til PitStop Mc-Import!

Post by Jarle »

Er dem blitt veldig trege til å svare på mail i det siste?
Fikk raskt svar før, men nå begynner det å dra seg ut...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Post Reply