Intensivkurs hos Høy Puls

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
s1lVa
Posts: 283
Joined: 29 Oct 2006 12:42
MC: CBR 600 FS
Location: Oslo

Intensivkurs hos Høy Puls

Post by s1lVa »

Heisann!

Da er jeg ferdig (nesten) med MC lappen. Jeg kom oppover fra Oslo til trondheim/stjørdal på søndag, og reiser hjem i morgen. Jeg har leid hybel i stjørdal via Høy Puls for 250kr dagen. Det er penger, men billigere en hotel, hvis du ikke har lyst til å sove i telt da ;)

Hva jeg likte
- Superhyggelig kjørelærer
- Hyggelige ansatte
- De stoler på deg
- Fikk låne scooter gratis under oppholdet
- Hybelen
- Selvom jeg var satt opp på flere kjøretimer, ble ikke alle brukt siden jeg ikke trengte de.
- Kawasaki z1000 på Lånke-banen *sikle*

Hva jeg ikke likte
- Litt lite informasjon før jeg dro opp til trondheim. Hadde satt pris på å få et brev med bekreftelse og om hvordan ting gjøres med hybel og hvordan kjøretimene var satt opp for uka. evt. hvordan å finne frem fra togstasjonen i stjørdal.
- Ikke oppkjøring. Fikk vite får et par mnd. siden at oppkjøring ikke var noe problem, men når jeg kommer viser det seg at sensoren er på ferie (bare en sensor her borte?) så jeg får ikke kjørt opp her. Planen var at jeg skulle ha lappen i hånda på hjemveien. Da mister ordet "intensiv" betydningen og jeg kunne like godt hatt kjøretimene mine i Oslo. :(
- Byen er drit kjedelig. Så hvis du har planer om å slutte å røyke når du kommer opp hit, kan du bare glemme det! Hvis du ikke røyker... begynner du. :P hehe neida
hmm.. stjørdal er vel 1/3 av hamar i størrelse tror jeg og ca 40 min med tog til trondheim


Da har jeg klart å drepe 10 minutter.... hva gjør jeg resten av dagen i Stjørdal? Hjeeeelp
Last edited by s1lVa on 03 Aug 2007 11:17, edited 1 time in total.
Gixxerman

Re: Intensivkurs hos Høy Puls

Post by Gixxerman »

Har vært der ett år jeg. Håper du trives :twisted:
User avatar
s1lVa
Posts: 283
Joined: 29 Oct 2006 12:42
MC: CBR 600 FS
Location: Oslo

Re: Intensivkurs hos Høy Puls

Post by s1lVa »

hehe joa. fine natur omgivelser, men blir ikke mye tur når jeg må dra alene. hvordan overlevde du 1 år? :lol:
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Intensivkurs hos Høy Puls

Post by Lølle »

Ta en tur på byen i kveld med plakat på ryggen:
- Snus er harry!
- Heimis er vondt!
- Bart er stygt!
- Trønderrock er dårlig
- DDE er for fjortiser, kjærringer og homser

..så skjer det nok noe der :-)
User avatar
s1lVa
Posts: 283
Joined: 29 Oct 2006 12:42
MC: CBR 600 FS
Location: Oslo

Re: Intensivkurs hos Høy Puls

Post by s1lVa »

får en følse som jeg tenker bruce willis hadde i Die Hard 3 :P
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Intensivkurs hos Høy Puls

Post by EvenDeven »

Lølle wrote:Ta en tur på byen i kveld med plakat på ryggen:
- Snus er harry!
- Heimis er vondt!
- Bart er stygt!
- Trønderrock er dårlig
- DDE er for fjortiser, kjærringer og homser

..så skjer det nok noe der :-)

Da blir det nok ikke noe oppkjøring for å si det sånn.. \:D/
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
s1lVa
Posts: 283
Joined: 29 Oct 2006 12:42
MC: CBR 600 FS
Location: Oslo

Re: Intensivkurs hos Høy Puls

Post by s1lVa »

har endret på noe jeg ikke likte. Det er jo meningen at det skal være intensivkurs med oppkjøring... og siden jeg ikke har fått oppkjøring mister jo "intensiv" litt av betydningen. jeg kunne like godt hatt kjøretimene mine i Oslo. hadde sparte hybel leie og reiseutgifter. :(

jeg ringte ned til trafikkstasjonen i Oslo, siden jeg skulle bestille oppkjøring der, men jeg fikk ikke gjort det pga at det var en vandelskjekk som skulle igjennom først. Jeg har tatt teorien i februar. man kan jo ikke ta teorien uten en vandelskjekk først? Uansett så var søknaden lagt inn på Onsdag (2 dager siden)
dårlig planlegging fra Høy Puls?
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Intensivkurs hos Høy Puls

Post by Lølle »

Happy Amateur Night?
De burde kompensere deg økonomisk, sjekk vilkårene deres - se hva de lover.
Post Reply