Erfaringer med Bikerman?

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Erfaringer med Bikerman?

Post by inunf »

Bestilte dubble bubble vindskjerm og stålomspunnede bremseslanger fra Bikerman den 5. Juni. Fikk beskjed om at kåpeglasset ikke kom inn på deres lager før uke 25. Jeg trodde jeg skulle være lur og spare penger på å ikke bruke postoppkrav, så jeg overførte penger til dem. 2205 kr for å være nøyaktig. Nå har uke 26 gått og jeg har purret to ganger på e-post, uten svar. Har jeg blitt lurt? Hva kan jeg gjøre?
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Re: Erfaringer med Bikerman?

Post by Tore^NSR »

Ring å snakk med dem.
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Re: Erfaringer med Bikerman?

Post by Alas »

Ville forundre meg om du er blitt lurt. Var innom om han her om dagen og han har mye å gjøre.

Ikke at det er en unnskyldning da.

Han har og vært litt treig med å svare på mail fra meg og. Men ring ham som Tore sier, tror jeg er det beste.

Ordner seg nok.
hsimpson
Posts: 661
Joined: 27 Jan 2007 17:58
MC: YZF R6 Blå/hvit
Location: Oslo

Re: Erfaringer med Bikerman?

Post by hsimpson »

Har handlet fra bikerman før, ikke vært noe problem det. Sikkert ferieavvikling og mye å gjøre for dem. Ta opp telefonen og ring er nok anbefalingen
Yamaha R6 Blå/hvit
Fiesta ST150 Performance-blue
-71 1302
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Erfaringer med Bikerman?

Post by RH racing »

har bare gode erfaringer med disse bergensrene der..gi dem et ring og dem svarer deg helt sikkert...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Erfaringer med Bikerman?

Post by inunf »

Ringte og snakket med dem i dag, så nå er jeg beroliget inntil videre. Sa at de skulla maile meg på onsdag om de hadde fått kåpeglasset eller ikke. Var visst en underleverandør som var litt treig
Thomas
Posts: 166
Joined: 29 Oct 2006 08:16
MC: x Suzuki SV650S
x Husqarna WR250
Location: Sandefjord

Re: Erfaringer med Bikerman?

Post by Thomas »

Har bare positive ting å si om Bikerman. Veldig kjappe på levering (i mitt tilfelle hadde de alt inne) samt at de er veldig hyggelige og behjelpelige over telefonen.
"If you always do what you always done, you always get what you always got"
Post Reply