Spinnin Wheel

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
User avatar
absinna
Posts: 97
Joined: 15 Jul 2009 01:04
Location: Tønsberg
Contact:

Re: Spinnin Wheel

Post by absinna »

Joachim wrote:Vi har rett og slett hatt en utrolig ryddig og hyggelig gjennomføring av kjøpet av syklene våres ved Spinnin Wheel. Alt har vært på stell, Jon har vært utrolig hyggelig og imøtekommende, og jeg har aldri opplevd makan til service.

Det som er toppen av kransekaka, er det som har skjedd de siste dagene. Da sykkelen min ankom så vi at esken hadde blitt litt ødelagt og laget noen små riper i sykkelen. Det ene var på handguarden, det andre var på tanken. De på handguardsen var rimelig synlige, men det på tanken var ganske minimale, noe som vi også forklarte for Jon. På tross av at det var småskader sender Jon nedover både nye handguards og en ny tank til oss(verdi 5-6.000kr). Utrolig bra!

Dette gir meg stor lyst til å handle videre med dem, når det skal handles ved en senere anledning :)

PS: Var en artig og fin artikkel om Jon i siste Bike ;-)
Hvilken Spinnin Wheel var dette? Tønsberg eller Mysen?
Jeg må si at jeg synes Spinnin Wheel i tønsberg er forferdelig trege på reparasjoner, men har veldig hyggelig betjening. Prismessig sånn mitt på treet...
Kjør som om enhver bilist er en elg...!
Honda VFR 800 '98
www.explorify.no
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Re: Spinnin Wheel

Post by Joachim »

Jeg snakker om Spinnin Wheel i Mysen ;-)
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
User avatar
absinna
Posts: 97
Joined: 15 Jul 2009 01:04
Location: Tønsberg
Contact:

Re: Spinnin Wheel - Ligg unna !

Post by absinna »

Bahhh... ALDRI bruk Spinnin Wheel i Tønsberg. Nå er vi fire stykker som har slutta å bruke dem, enda vi bor i byen her.
MAKAN til oppførsel på han Morten skal man lete lenge etter. Bruk heller Speed i sandefjord. De bestiller originale Hondadeler også, MYE raskere enn de trege folka på S-W i tønsberg.
Kommer aldri til å sette mine ben der igjen for service på sykkelen. Kan godt handle ting i butikken, for Bjørn-Erik er hyggelig, men der stopper desverre kundeservicen...

Send meg en PM om dere trenger detaljer for hvilket grunnlag jeg skriver dette...

-absinna.
Kjør som om enhver bilist er en elg...!
Honda VFR 800 '98
www.explorify.no
User avatar
Fredr1kh
Posts: 220
Joined: 02 Sep 2008 21:46
MC: 1982 Yamaha XJ650RJ Seca
1986 Yamaha XJ900

[x]Honda NS125RR,

Re: Spinnin Wheel - Ligg unna !

Post by Fredr1kh »

absinna wrote:Bahhh... ALDRI bruk Spinnin Wheel i Tønsberg. Nå er vi fire stykker som har slutta å bruke dem, enda vi bor i byen her.
MAKAN til oppførsel på han Morten skal man lete lenge etter.
Kommer aldri til å sette mine ben der igjen for service på sykkelen. Kan godt handle ting i butikken, for Bjørn-Erik er hyggelig, men der stopper desverre kundeservicen...

Send meg en PM om dere trenger detaljer for hvilket grunnlag jeg skriver dette...

-absinna.
+1.
vet hvordan de er
User avatar
absinna
Posts: 97
Joined: 15 Jul 2009 01:04
Location: Tønsberg
Contact:

Re: Spinnin Wheel

Post by absinna »

Spinnin Wheel på MYSEN er HELT rå. Makan til god kundeservice skal man lete lenge etter... Fikk tilsendt tre laderegulatorer da de viste altfor høy måling, og fant til slutt ut at det var multimeteret som viste helt feil. De smilte og ba meg sende de to andre i retur, og ville ikke engang ha betaling for portoen til de to første. Og da hadde vi klippet av kontaktene på dem ogå... Utrolig godt jobba. Sånne steder legger jeg gjerne igjen mine tusenlapper. MEN, usannsynlig flaut hele opplegget da.. var ikke veldig høy i hatten da jeg ringte etter å ha testet den siste med nytt multimeter... :o hehe...
Kjør som om enhver bilist er en elg...!
Honda VFR 800 '98
www.explorify.no
User avatar
700RR
Posts: 374
Joined: 10 Feb 2011 00:34
MC: :
-04 z750
-96 535 XV : Solgt
-05 CRF 450R : Solgt
-10 SMC RR : Solgt
-08 GSXR 600 : Solgt
-11 690 SMC : Solgt
-08 FS650e : Solgt
Location: Frstad/Bergen

Re: Spinnin Wheel

Post by 700RR »

Spinnin wheel Mysen A+++
Gode folk og god service!
=D>
supermons wrote:de fleste går jo fra R til motard
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Spinnin Wheel - Ligg unna !

Post by Lord Erik »

absinna wrote:Bahhh... ALDRI bruk Spinnin Wheel i Tønsberg. Nå er vi fire stykker som har slutta å bruke dem, enda vi bor i byen her.
MAKAN til oppførsel på han Morten skal man lete lenge etter. Bruk heller Speed i sandefjord. De bestiller originale Hondadeler også, MYE raskere enn de trege folka på S-W i tønsberg.
Kommer aldri til å sette mine ben der igjen for service på sykkelen. Kan godt handle ting i butikken, for Bjørn-Erik er hyggelig, men der stopper desverre kundeservicen...

Send meg en PM om dere trenger detaljer for hvilket grunnlag jeg skriver dette...

-absinna.
Hvorfor ikke bare skrive det her? Jeg forstår ikke helt meningen med å beskytte verksteder og butikker som har utført dårlig service. Så lenge man ikke legger på i tykke lag, men beskriver forholdene så objektivt som mulig, så er det vel deres egen fortjeneste at de får negativ omtale på nett?

Nå er det lite sannsynlig at jeg noen gang kommer til å ha med SP i Tønsberg å gjøre, men tenker at det er ganske tungvint for folk å skulle sende PM hver gang de lurer på hvorfor du advarer dem mot å sette sykkelen på service der. På måten du ordlegger deg, så høres det relativt alvorlig ut... :-s
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Spinnin Wheel

Post by supermons »

Spinning Wheel Tønsberg legger ned, så har nok ikke så mye å si lengre.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Spinnin Wheel

Post by Jeanette »

Til info skal Spinnin' Wheel legges ned. Vet ikke når/hvorfor.
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Spinnin Wheel

Post by Jarle »

Hvorfor er vel kanskje noen av grunnene over her ;-)
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Post Reply