Snellingen

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Snellingen

Post by adoniz »

Bestillte alle delene jeg trengte til linken på rm'en igår. Kom idag, og hadde no problemer/misforståelser ang betaling.

Veldig god service og forståelse, så de hjalp meg med alt. Fikk det akkurat som jeg ville. Fikk ferdig sykkelen mye fortere enn med orig. deler.

Om jeg ikke trengte alle delene i settet som kom, kunne jeg sende det tilbake å få refundert tilsvarende beløp. Suverent :)

Kan anbefales på det varmeste

Veldig bra service.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Gull og høre litt sånt innimellom, fordi det er jo som oftest de kjipe storyene man får høre om(av en eller annen grunn) :lol:
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

Du veit, det er ikke før at folk føler seg dårlig behandlet at de legger merke til det/ bryr seg.. .. ..
User avatar
Thunder
Posts: 499
Joined: 22 Mar 2007 19:15
MC: Aprilia SXV550 07'
Aprilia RS250 95'
Location: Flekkefjord

Post by Thunder »

Er også veldig fornøyd med snellingen, de skaffet et stempel til min 87' Husky. Fikk det veldig fort med tanke på at stempelet kom fra italia, og at sykkelen er såpass gammel. Veldig god betjening også. (hyggelig dame med mye mc kunnskaper som tok telefonen) :)
Aprilia SXV 550 07'
Aprilia RS 250 95'
KTM SXF 250 08'
Honda Camino ;)
MatsBS
Posts: 365
Joined: 06 Jun 2007 16:11
MC: Husqvarna SM 00 m/ 06 WRE motor. 30-40 hk ;D
Location: Mosjøen

Re: Snellingen

Post by MatsBS »

Snellingen har kjempebra service :D
Og alle du snakker med der hvis du ringer har god erfaring med MC :)
Image

Image
Post Reply