Ville bare gi ros til Verdal MC, Båt & Scooter

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
Tekumseh
Posts: 2071
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Ville bare gi ros til Verdal MC, Båt & Scooter

Post by Tekumseh »

De har flinke folk og god service.
Midt i travleste sesongen kan det ta litt lengre tid enn avtalt, men ellers bra.
akle
Posts: 9
Joined: 18 May 2009 13:09
MC: Suzuki Marauder 125cc 2000

Re: Ville bare gi ros til Verdal MC, BÃ¥t & Scooter

Post by akle »

Har hatt en lett sykel der inne en gang, og det virker som de nedprioriterte mindre sykler. Satte den inn om høsten og det var avtale at den skulle være grei i mars. Endte med at jeg måtte gjøre det meste selv.
Hchaugen
Posts: 267
Joined: 05 Jul 2007 17:36
MC: Ducati 1198S 09 Rød
Yamaha R6 02 bane
*Suzuki GSX-R 750 08 Svart
*Yamaha YZF R6 99 rød/hvit
*Kawasaki Eliminator 125 2000
Location: Ã…lesund

Re: Ville bare gi ros til Verdal MC, BÃ¥t & Scooter

Post by Hchaugen »

Kjøpte meg en AGV hjelm der i midten av mars over telefon.
Mannen jeg snakket med var veldig hyggelig og sendte faktisk hjelmen med en gang jeg ringte, det var rett før butikken stengte. imponert.
Ligarius
Posts: 2
Joined: 23 Apr 2012 11:56
MC: Uten hest for øyeblikket

Re: Ville bare gi ros til Verdal MC, BÃ¥t & Scooter

Post by Ligarius »

Kan føye meg i rekken som er fornøyd med servisen der, selv om jeg var litt uheldig.
Men hadde vel vært ennå bedre dersom de hadde kommunisert litt bedre seg imellom og ikke gjort ting på hver deres måte

Jeg og madammen skulle ha nye hjelmer - og ble enig om at vi ville ha intercom i samme slengen.
Valget falt på 2 Schubert c3 (en vanlig, + en lady edition)
Med SRCS på begge deler - digger denne!

God passform (til meg og henne) god funksjonalitet, lite støy, med v. god lufting, prisen var stiv da (men fikk 19% rabatt på sluttsummen da)

Ble litt tull ihht misforståelser bak kassen hos dem... de solgte den hjelmen som var bestilt for min fru innen vi rakk innom sjappa.
Men ordnet opp fort med beklagelse i hånda!
Post Reply