Ros til Motorhuset Stavanger

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Ros til Motorhuset Stavanger

Post by Borg »

Hentet i dag sykkelen etter at den har vært til service hos Motorhuset i Stavanger.

Var litt skeptisk på forhånd, har vært inne i butikken å sett på sykkel flere ganger men virker ikke som om det er noen til å ekspedere der. Men bestemte meg uansett å sette sykkelen på merkeverkstedet første gangen jeg skulle ha service.

Syntes det var dyrt men det positive var at karen tok så godt i at det ikke kom noen overraskelser i etterkant :) Og det må vel sies å være bra :!:

Men det som ga "det lille ekstra" var da jeg hadde betalt, kikket litt rundt og sendte et siste spørsmål før jeg gikk.

Kjøpte en Schuberth C2 hjelm for 2 mnd siden men i en annen butikk. Spurte her om det var vanelig at visiret skulle flasse (antidugg belegg?) på innsiden av visiret. Han svarte at dette var et problem på et vareparti og at det ikke var noe problem å bytte. Opplste at hjelmen var kjøpt et annet sted men karen ringte sin sjef å avklarte. Alt i orden :D

Byttet visir + solvisir, som jeg selv ikke hadde sett at hadde samme problem men som ble påpekt av en annen kar som jobbet der. Hjelmen var så god som ny :D

Godt med positive opplevelser av å til :)
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Har ikke brukt dem noe særlig selv, men stebroren min har brukt disse. Hadde den gamle sykkelen min inne der for en sikkerhetssjekk. Var veldig flinke til å finne det som var feil! :)
Image
Post Reply