Skinnmakeren AS

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
Gixxerman

Skinnmakeren AS

Post by Gixxerman »

Disse holder til på Liertoppen, og selger KBC hjelmer blandt annet, pluss div annet utstyr da.

Fikk etter første turen min noen rare merker på visiret mitt. Tok kontakt med disse folka idag tidlig, og tok turen oppom. Fikk nytt visir på flekken, selvom jeg hadde handlet fra USA. Kjempe hyggelige folk, og super service.

Anbefales ! :)
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

Jeg hadde en fyr innom som kjøpte min gamle Dainese dress i forfjor. Han hadde skinndress fra Skinnmakeren som han hadde testet på Rudskogen...

Etter en velt med påfølgende (korte) sklitur på asfalten reiste han seg opp og gikk bokstavelig _ut_ av dressen. Skinnet overlevde greit, men sømmene var visst bare helt elendige. Fyren gikk med krykker pga dette, og var fast bestemt på at heretter ble det kun skikkelig "merkevare".

Dette er ikke eneste historien jeg har hørt om diverse produkter herfra dessverre, så kan være verdt å merke seg. Sier ikke at alt de selger er skrot, men ikke la service bety alt når dere velger hva dere handler.
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Post Reply