MC Oslo

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

MC Oslo

Post by Desmo-Dude »

Noen som har noe erfaringer med de?Har en kammerat som vurderer å kjøpe en TL 1000 S de har stående.Drar en tur inn og ser på den på lørdag.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ikke erfaring ved kjøp av sykkel, men kundeservicen generelt har jeg ikke hatt noe å utsette på. Har handlet deler og div. en del ganger, og det har gått knirkefritt hvertfall. Hvor relevant det er for din kamerat vet ikke jeg men men :)
knuppe2
Posts: 7
Joined: 07 Feb 2007 21:02
Location: Oslo

Post by knuppe2 »

Kan vel ikke akkurat si at jeg er mektig imponert. Var innom der for en mnd siden og ba om pris på 07 gsxr 600 og 750. Han fikk mail adressen min og skulle sende det på mail. Nåer det gått over en mnd og jeg har fortsatt ikke fått svar.... hmmmm trodde de levde av oss kunder jeg:O(
Glad i alt som er pent.:O)
User avatar
Memo
Posts: 357
Joined: 26 Mar 2007 12:49
MC: RS50 2003mod
"Shabby Edition"
Location: Sofiemyr/kolbotn/oslo

Re: MC Oslo

Post by Memo »

mc oslo er den verste mc butikken i hele Norge....
Særlig for oss med moped!
Image
Image
kanarigutten
Posts: 103
Joined: 14 Sep 2006 22:38
Location: akershus

Re: MC Oslo

Post by kanarigutten »

kan du begrunne hvorfor det er den verste butikken for de med moped?

edit: så begrunnelsen din i en annen tråd
Honda nsr 03 mod
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: MC Oslo

Post by Lølle »

Jeg kjøpte kjøreutstyret mitt der og som tidligere fortalt har jeg byttet nesten alt, buksa t.o.m. to ganger.
Aldri en sur mine - helt forretningsmessig. Det skulle jo bare mangle, Rukka og andre har garanti, butikken bare sender inn.
Har ingenting å utsette på sjappa.
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: MC Oslo

Post by Lølle »

Ja.. dressen har ikke holdt helt vann... vann inn i skrittet ved lang kjøring i regn - skal det være tett så skal det. Jakka tok inn vann i albuekroken (?) etter et par sesonger.
Greit å bytte, ingen problem. Låneklær og alt.
User avatar
boxer wolf
Posts: 1686
Joined: 22 Jun 2007 22:36
Location: Akershus

Re: MC Oslo

Post by boxer wolf »

Jeg bruker dem på service, og det har alltid vært gjort iht. avtalt tid og pris.
Har også handlet endel på delelageret. Når det er varer som skal bestilles har de et system for varsling av at delen er kommet inn til lager. Fungerer bra, og gjrø at man slipper å purre opp stadig vekk. Opplevde en gang at en del som var antatt å komme inn en gitt dag ikke kom. Da ble jeg oppringt i forkant og informert om dette.

Ikke noe å klage på.
Image
Si det du mener, og men det du sier.
User avatar
Memo
Posts: 357
Joined: 26 Mar 2007 12:49
MC: RS50 2003mod
"Shabby Edition"
Location: Sofiemyr/kolbotn/oslo

Re: MC Oslo

Post by Memo »

har vel mye å si på hvem som jobber, han svensken eller han andre...
Image
Image
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Re: MC Oslo

Post by Mantis »

MC-oslo har helt grei service. Har ringt de en del ganger angående garanti og litt sånn på sykkelen min, siden den ble kjøpt der av forrige eier ;-) Er ikke sånn stående applaus, men så er kansje ikke noen telefoner nok til å bedømme de. Var helt grei på telefonen og sånn, så er sikkert en helt grei sjappe :)
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Jointa
Posts: 2
Joined: 26 Mar 2008 17:42
MC: 50 cc ATV

Re: MC Oslo

Post by Jointa »

Vel, hvis ikke ting er i orginalstand kan man bare glemme å bruke mc oslo. De tar ikke i mot trimma mopeder/atvér... Men ellers er servicen grei, fikk time på dagen og var i gledesrus helt til jeg leste hva som stod litt lenger ned :(
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: MC Oslo

Post by FV »

Jointa wrote:Vel, hvis ikke ting er i orginalstand kan man bare glemme å bruke mc oslo. De tar ikke i mot trimma mopeder/atvér... Men ellers er servicen grei, fikk time på dagen og var i gledesrus helt til jeg leste hva som stod litt lenger ned :(
De tar nok sikkert imot mopeder og ATV'er som er trimma, men du får nok ingenting igjen på garantien. Det er en vesentlig stor forskjell.
Jointa
Posts: 2
Joined: 26 Mar 2008 17:42
MC: 50 cc ATV

Re: MC Oslo

Post by Jointa »

"Hei

Vi arbeider desverre ikke med trimmede mopeder/ATV'er.
Årsaken er at vi ikke har muligheten til å foreta testkjøring, vi vet ikke hva som er blitt gjort tidligere, i tilleg det vktigste.. Det er ulovlig."

Det var svaret jeg fikk. Var jo smertelig klar over at garantien røyk når jeg trimma den. Ville bare ha den fiksa og betale for det uansett sum, men neida.
Greit nok igrunn, fikk meg til å innse at jeg kanskje bør begynne å tenke på mc lappen! ;)
øyvind
Posts: 179
Joined: 23 Jan 2007 22:01
Location: ørje

Re: MC Oslo

Post by øyvind »

jeg syns det er veldig god kundeservice der
Aprilia RS 125, 2006
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
User avatar
Paiwani
Posts: 232
Joined: 07 Mar 2008 21:37
MC: Derbi gpr 125R 2006mod.

Re: MC Oslo

Post by Paiwani »

Har hatt ett par uheldige episoder med McOslo.

Hadde vært ute for en velt. De hadde fixa sykkelen jeg kjører hjem og brått var sykkelen tom for strøm. Ringer dem og de ber meg komme tilbake med den. Dagen etter ringer jeg og spørr om de har fixa den. Får da til svar at det er 2personer som feilsøker på den men de har ikke funnet problemet. Blir så oppringt 3dager senere og han forteller følgende. "Verksmannen hadde glemt å sette inn en ledning, men sykkelen er klar nå". SAYWHAT?
"
Var uheldig en gang til og sendte sykkelen til McOslo igjen. Etter sykkelen hadde vært der i ca 4uker sa de at alle delene hadde kommet og sykkelen skulle være klar iløpet av 2dager. Jeg ringer dem så to dager senere og spør om den er klar til å hentes. Svaret jeg får: " Vi har ikke fått festebraketter og speil enda, men vi begynner på sykkelen med engang vi får disse delene". 6uker etter velten skulle den være klar til helga. Ringer på lørdag og spørr om de har fått fixa den. "den er mest sansynlig klar på Mandag" samme skjer 2dager senere og fikk den endelig på Onsdag. Da hadde de ikke bytta kåper. Har ringt dem rundt 10ganger de siste 2dagene og har fortsatt ikke fått svar. Må vente til mandag for å få ringt igjen.

Alle gangene jeg har ringt dem har det vært så og si umulig å komme igjennom. Men ett par ganger har jeg blitt videresatt til delelagere, de har da gått og forhørt seg om det jeg lurer på på verkstedet.

Folka som jobber der er hyggelige. Men mye feilinformasjon og Sykt irriterende å vente 30min i telefonen på å få svar. Må nesten ta turen innom får å nå fram, men det er ikke lett uten letten.

Sviski
Post Reply