MC Oslo

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
User avatar
S.L
Posts: 116
Joined: 14 Feb 2008 19:35
Location: Oslo

Re: MC Oslo

Post by S.L »

Leverte sykkelen om morgenen og fikk tekstmelding om at den var klar rundt lunsjtider samme dagen jeg leverte den. Ingen ting å utsette på utført jobb så er generelt veldig fornøyd med MC-Oslo,

Er det noe jeg har å utsette på er det at det burde ha en policy om å gi sine kunder et hei eller smil, da det fort hever helhetsintrykket. Siden det var første gang jeg var på mc-oslo var mitt førsteintrykk at de ansatte virket litt grinete, men det inntrykket ble annerledes da jeg snakket med dem i verkstedluka. :smt023
Gammelgutt
Posts: 152
Joined: 24 May 2009 20:29

Re: MC Oslo

Post by Gammelgutt »

Ble med en venninne med en f650gs med liten lekkasje på vannpumpen, garanti. Sykkel ble fikset på et par dager. Jeg hadde samme problem og da jeg leverte inn sykkelen 14 dager senere hadde de allerede bestit de samme delene som ble byttet på hennes. Min ble ferdig i løpet av timer.

MEN, de har alltfor lang ventetid på service. Bestilte service den dagen jeg underskrev kjøpekontrakten, gav klar beskjed om at jeg måtte ha service raskt, da jeg kjører lagt mer enn folk flest. Fikk time flere uker senere, og førstgansservicen (1000km) ble tatt på 7300 km. Siden har jeg tatt service andre steder, der det er mye kortere ventetid. Og de tar 32 kronrer mer for oljefilter over disk enn andre.
User avatar
bmkristiansen
Posts: 13
Joined: 28 Mar 2013 16:08
MC: Honda CBR500R

Re: MC Oslo

Post by bmkristiansen »

S.L wrote:Leverte sykkelen om morgenen og fikk tekstmelding om at den var klar rundt lunsjtider samme dagen jeg leverte den. Ingen ting å utsette på utført jobb så er generelt veldig fornøyd med MC-Oslo,

Er det noe jeg har å utsette på er det at det burde ha en policy om å gi sine kunder et hei eller smil, da det fort hever helhetsintrykket. Siden det var første gang jeg var på mc-oslo var mitt førsteintrykk at de ansatte virket litt grinete, men det inntrykket ble annerledes da jeg snakket med dem i verkstedluka. :smt023
Støtter den med smil eller hei, jeg har lagt igjen mye penger på både splitter ny sykkel og utstyr, men hver gang jeg er der blir jeg oversett omtrent..
User avatar
Monstr
Posts: 226
Joined: 10 Apr 2012 00:11
MC: 00' Suzuki TL1000S
Location: Sarpsborg

Re: MC Oslo

Post by Monstr »

Har aldri hatt noe med MC-Oslo å gjøre annet enn delebestilling, og det har gått veldig greit. Litt enig med at man noen ganger føler seg litt oversett der inne.

Var der i sommer og hørte på pris for ventilsjekk/justering på TL1000Sen min. Da fikk jeg pris på rundt 3500,-. Var innom hos Hestmann rett etterpå og hørte på pris der, og han skulle ha 8 000,- for jobben fordi han måtte ta plugger, oljer, luftfilter osv i samme servicen.

Jeg gjør alt bortsett fra ventiljusteringen selv, så den blir nok tatt hos MC-Oslo. Dog er jo Hestmann Norges dyktigste på Suzuki, så har ikke noe vondt å si om han. :)
Mvh Monstr - Suzuki TL1000S -
Image Image
Post Reply