Eberg Motor - Nedlagt?

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
inunf
Posts: 4906
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Eberg Motor - Nedlagt?

Post by inunf »

Noen som vet om Eberg Motor (Ducatiforhandleren i Trondheim) er lagt ned? Har sendt e-post, fikk ikke svar. Prøvde å ringe for å høre om de hadde fått e-posten, svarte ikke på tlf. Var tenkt meg innom der i dag. Det står på døren at de skulle åpne kl. 10, venta utenfor ca. 20 min, ingen kom. Prøvde å ringe, fikk ikke svar.

Står sykler, klær og utstyr i butikken, og ingen lapp på døra om noe spesielt, bare åpningstidene. Altså tyder det på at de er i drift, men ingen svarer?


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Palma
Posts: 4723
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by Palma »

Ifølge Brønnøysund eksisterer de enda...[emoji1]

Sent fra min SM-A320FL via Tapatalk
knutk
Posts: 2358
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by knutk »

De selger Italienske sykler?
Har vel adoptert Spanias mañana \:D/
inunf
Posts: 4906
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by inunf »

Mulig. Var bortom igjen for en liten time siden, fortsatt ingen hjemme.


Sent from my iPhone using Tapatalk
JK95
Posts: 3557
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by JK95 »

Har ikke hørt noe om at de skal være nedlagt nei? :-s Men han som driver er vel alene, mulig han er syk? :-k
User avatar
Andreas
Posts: 206
Joined: 19 Mar 2011 22:13
MC: Multistrada 1200S, Monster 796, Puch M50Cross

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by Andreas »

Full drift på Eberg! Men eieren har tatt forsinket og vellfortjent sommerferie. Vet det var meget travelt til han dagene før han dro, så glemte nok å endre lappene på døra. Send meg en PM hvis det var noe spesielt du var ute etter, så kanskje jeg kan hjelpe :D mvh "deltidsansatt".
inunf
Posts: 4906
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by inunf »

Beklager at jeg ikke svarte på denne. Glemte av det.

Det er selvsagt helt i orden å drive en liten butikk for seg selv og stenge den når man tar ferie. Det kritiserer jeg ikke. At man ikke setter opp en lapp, legger ut info på nettsiden sin eller endrer telefonsvareren når butikken er stengt derimot, det mener jeg er litt skuffende. Også det at jeg ikke fikk svar på e-posten jeg sendte i sommer. Det var en forespørsel om pris på en del jeg skulle kjøpe (original Ducati), og jeg hadde delenummeret. Skjønner at det kan ta tid å få svar på en e-post midt i sesongen, men igjen, litt skuffet over at jeg ikke fikk noe svar.

Uansett, det jeg ville denne gangen var å spørre om de har utstyr for å flashe original ECU med et skreddersydd map. Om de ikke har det, er det noen andre i området som har?
JK95
Posts: 3557
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by JK95 »

Vet Yamahastore i Trondheim hadde rulle og systemer, men tror de gav seg pga støykrav :-k Du kan jo høre? Klev er jo standardsvaret :-#
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by Tommas »

Klev Tuning reklamerte med dette i fjor sommer, det er jo mulig å høre med de:
Vi har nå endelig ett tilbud til Ducati fans der ute!
Panigale 1299/1299S
Panigale 1199/1199S
1199 Panigale R
899 Panigale
(flere modeller kommer etterhvert)
Vi kan nå flashe ecu på disse, redigere fuelmap, tennings map, etv map og fjerne diverse sperrer.
Ta kontakt på PM for tilbud på maping av din sykkel.
inunf
Posts: 4906
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Eberg Motor - Nedlagt?

Post by inunf »

Takker for tips! Jeg var innom Yamaha (Ride?) Trondheim og spurte. De har benk, men får ikke bruke den pga. naboer og støy.

Har vært i kontakt med Klev ang mapping av ECU på Moto Morini (samme ECU som noen Ducati), da kunne de ikke. Skal sjekke opp igjen, men vil helst slippe å dra så innmari langt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply