Tut & kjør trafikkskole Jessheim

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
ChristerL
Posts: 64
Joined: 27 Feb 2016 12:05
MC: Suzuki GSR750 2013
Location: Akershus

Tut & kjør trafikkskole Jessheim

Post by ChristerL »

Mitt første innlegg på forumet her, så tenkte å skryte litt av Tut & kjør trafikkskole på Jessheim.

Jeg er helt fersk på to hjul; faktisk så fersk at jeg ikke har førerkortet ennå. Jeg tok teoriprøven i august, og jeg begynte med kurs og kjøretimer. Dessverre ble jeg møtt med lite forståelse og fleksibilitet fra kjøreskolen, så det ble ingen oppkjøring i høst.

Jeg jobber som lærer på en ungdomsskole, og da er det ikke "bare å ta seg fri noen timer for å ta en dobbelttime på banen tirsdag formiddag", som kjørelæreren så fint formulerte seg. Jeg spurte om det var mulig å gjennomføre kjøretimer og langkjøring på ettermidag/kveld og i helg, men det kom ikke på tale. Dette var spikeren i kista; ny kjøreskole!

Den samme mailen ble sendt til samtlige kjøreskoler på Romerike, men svaret var det samme fra samtlige: Null kjøring utenom ordinær arbeidstid, samma hva. Plutselig dukket det opp en ekstremt hyggelig mail fra Tut & kjør
"Vi er veldig fleksible på ettermiddagstimer, og kan gjennomføre sikkerhetskurs veg på en lørdag eksempelvis."

Endelig! En kjøreskole som strekker seg etter elevenes behov. Det skal ikke så mye til. Nå er det bare å vente på at snøen forsvinner!
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4548
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Tut & kjør trafikkskole Jessheim

Post by Bikeridr »

Så flott det ordner seg. :thumleft
Velkommen til forumet og tvi, tvi med oppkjøringen.

PS! Er du ferdigsertifisert til Norgestreffet og har noen dager ledig i juli, så sjekk gjerne ut Nord-Norge-tråden :)
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Tut & kjør trafikkskole Jessheim

Post by Snikkeren »

Og hvis ikke du er klar til da kan du sjekke ut PreHøstTuren. [emoji106]
ChristerL
Posts: 64
Joined: 27 Feb 2016 12:05
MC: Suzuki GSR750 2013
Location: Akershus

Re: Tut & kjør trafikkskole Jessheim

Post by ChristerL »

Takk, takk!
Bikeridr wrote:PS! Er du ferdigsertifisert til Norgestreffet og har noen dager ledig i juli, så sjekk gjerne ut Nord-Norge-tråden :)
Som lærer er det fare for at jeg får mer enn nok tid i juli, så dette skal jeg sjekke ut! Takk for tips. :D
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Tut & kjør trafikkskole Jessheim

Post by tshansen »

Velkommen Chriser (leste christel med en gang) :lol:

Jeg har både lese, skrive og vansker (har jeg hørt) :thumleft

Alltid kjekt når folk strekker seg litt ekstra å yter mer service enn en forventer. Det er titt og ofte det ramler inn fellesturer osv. Så det er bare å følge med, så skal du se at det er mye morro å hive seg med på, selv som fersk motorsyklist.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply