Motomummy.. raskeste kompaniet ever??

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
bengtern
Posts: 386
Joined: 02 Jan 2009 23:41
MC: Gsx r-600 blue/white k8
[x]Yamaha YZF R125 blå 08

Motomummy.. raskeste kompaniet ever??

Post by bengtern »

Er så jævlig glad nå :D :D bestilt powercommander V, gorillas alarm, bresevæske bånd og AP-hansker!!blei sendt 12.. og kom i tollen i går!! så kommer i posten i enten dag eller i morra!! jeg trodde det var bullshit.. når jeg leste på sia dems at det kom til å ta bare 6 dager!! men.. nei da!! under det til og med :D 3 dager fra norge til usa alltså!!:O vanligvis når jeg bestiller ting tar det fra 3 uker til 2 måneder asså!! Anbefaller http://www.motomummy.com til alle som skal handle fra USA!!! en ting er at de er en av de billigste kompaniet, men så jævlig bra service også a gitt:D skjønner nå hvorfor alle på gixxerforumet bruker de!!! De mapper til og med powercommanderen for deg:) får til og med en koozie hvis du kjøper for over 175 dollar er det vel for og holde ølen kald :lol: Image Det er bare å anbefalle!!!
Nå:Gsx-r600 k8
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Motomummy.. raskeste kompaniet ever??

Post by Lord Erik »

Tre dager fra Norge til USA? Høres ut som om du må reise et stykke for å hente den da... ;-)

Spøk til side, kjekt med butikker som er rask på levering.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Motomummy.. raskeste kompaniet ever??

Post by RH racing »

la merke til den jeg og.. regner med han mente motsatt ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
inunf
Posts: 4906
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: Motomummy.. raskeste kompaniet ever??

Post by inunf »

Jeg bestilte noen deler fra AF1 racing i USA i fjor. Handlet på fredagskvelden og fikk delene hjem tirsdag formiddag. Er ikke bare Motomummy som er kjappe!
Post Reply