Motomania i frysjavn

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
the rock
Posts: 36
Joined: 17 Jul 2008 09:41
MC: ducati 750ss
Location: oslo

Motomania i frysjavn

Post by the rock »

har veldig dårlig erfaring med disse. Her er det som har skjedd med meg. Jeg leverte inn RX sykkelen (har ducati nå) i første uka i april.sykkelen var utsatt for hærverk og alt av ledninger var kappet av. kåpen var også ødelagt. Fikk den tilbake 23juni. De lovet hvergang at det tar en uke så er alt ok men nei, Samme svar hver gang. Når jeg fikk sykkelen fikk jeg ikke start på den. ba de komme og se på det . De prøvde å trillstarte etc men kunne ikke starte den. Jeg tok selv en titt på sykkelen mens de diskuterte og det viste seg at det ikke var noe bensinslange der. De baklaget og likksom oii ja men det fikset vi jo. Så fikk på slangen og sykkelen kom igang. kjørte den hjem men på veien så døde gassen på tomgang hele tiden. Låsen hadde jeg heller ikke fått tilbake og plastikkdelen under kåpa var ikke fikset heller. jeg skulle på ferie og hadde ikke tid til å dra opp igjen. ringte de og de ba komme når jeg var tilbake fra ferien. da jeg idag var innom de så hadde de ikke tatt med dekselet under kåpa i taksten så de gadd ikke å gjøre noe med. Låsen skulle han lete etter men nektet å erstatte den. Han mener også at den dør på tomgang var ikke deres problem selv om sykkelen fungerte utmerket før hærverket. da jeg ba om å ersatte låsen siden de har mistet den så sier han at han så ingen lås og om jeg var sikker på om den var låst. Selvfølgelig var den løst utenfor butikken deres. for et møkka selskap. hold dere langt unna de.
har en venn som leverte sykkelen for vinterlagring og nøkkelen klarte de å miste. :evil:
jada
Posts: 1
Joined: 19 Sep 2009 17:47
MC: '''

Re: Motomania i frysjavn

Post by jada »

Hei!

Du er virkelig ikke den eneste som sliter her. Men husk at de heter Vi Sees AS og ikke motomania lenger. Ja selv om de ikke har byttet skilter på veggen. Litt spesielt det der.... men de har vel sin agenda tenker jeg.

Jeg og fler jeg har fått kontakt med har hatt en sak og fler pågående med de.
Alt jeg kan si er: ikke handle der, ikke rep. der og hold dere langt unna. De har masse forbrukerrådssaker gående og bør miste retten til det de driver med!

Lykke til med saken din!
Post Reply