Ducatiforhandler i jonsvansveien i Trondheim

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
Turbix
Posts: 17
Joined: 06 May 2009 13:25
MC: Yamaha Virago 250 97'

Ducatiforhandler i jonsvansveien i Trondheim

Post by Turbix »

Opplevde en noe utrivelig episode da jeg, og en kompis (18) og en voksen kompis (40) var og besiktet de forskjellige syklene, og kjøresutstyret som var utstilt ved Ducatiforretningen. :? I butikken gikk det en tilsynelatende arrogant type med bleket halvlangt hår, som gikk å holdt øye med oss, mens han pusset på syklene vi hadde tatt litt på. :o
Som lyn fra klar himmel, så kommer han slengende bort til oss og spør på med en mer eller mindre småsur tone, skal dere kjøpe noe eller?
Den eldste av oss bare kikket surt på ham, og vi gikk ut.

Herregud, der får være grenser for særhet! :-s
Last edited by Turbix on 07 Jun 2009 15:23, edited 1 time in total.
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Ducatiforhandler i jonsvansveien i Trondheim

Post by KiM »

Driver man som ducatiforhandler bør man forvente at folk må "sikle" litt på syklene. Ikke mye imøtekommende.
ingen KiM, ingen kos
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Re: Ducatiforhandler i jonsvansveien i Trondheim

Post by Speedy Gonzales »

Hehe, finnes mye rart der ute. Kan tenke meg at han var medeier og pengene skrantet :roll:
Henger ikkje på greip med slik oppførsel driver eller jobber du i butikk.

Eg hadde bedt han stikke tommelen i kjeften og sagt at vi alle skulle ha oss en ny ducati men forandret fort mening når han kommer med en slik holdning!
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Turbix
Posts: 17
Joined: 06 May 2009 13:25
MC: Yamaha Virago 250 97'

Re: Ducatiforhandler i jonsvansveien i Trondheim

Post by Turbix »

Hehe, jeg hadde lyst til å be han om å stappe den forbannede pussekluten sin en viss plass, men jeg lot det passere og spasserte lukt ut hoveddøren..
Uansett, jeg ser mer etter service og vennlighet, enn om sykkelen ser bra ut første gang jeg er der. Andre gangen jeg er der, da er sykkelen viktig. Enig?
User avatar
Captain_Awesome
Posts: 20
Joined: 31 May 2009 11:28
MC: Honda VFR 800 2005
Yamaha XJ 600 1999 solgt
Location: Oslo

Re: Ducatiforhandler i jonsvansveien i Trondheim

Post by Captain_Awesome »

Har faktisk vært der å siklet på sykler selv, og hatt akkurat samme opplevelsen. Trist at det skal være sånn, men noen selgere vet ikke hvordan man skal oppføre seg i butikk...
Four wheels move the body, two wheels move the soul!!
Post Reply