Ros til Graarud mc

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Ros til Graarud mc

Post by RH racing »

vel.. liker dette steet, alltid behjelpelig og veldig sjeldent problemer enten med deler eller service.. at det kan ta litt tid når man venter får man bare tåle når man er der nede i sessongen (så noen var sure og gikk ut døra i dag)
men var der nede med en liten klage på en sykkel jeg kjøpte der i vinter..
har vibrasjon i bremseskivene. en av guttene på verkstedet prøvde sykkelen en liten tur og fikk bekreftet hva jeg mente, og jeg får nå nye skiver på garantien... supert ;)

Har også en vibrasjon i fothvilerne, han merket også denne men kunne ikke helt si meg hva dette var.. men jeg skal selv ta en liten titt på denne, så finner jeg nok ut noe.. er ikke så ille dette...

anbefaller alle med kawa spesielt og dra innom dem om dere bor i nærheten..di har jo også andre merker der.. så alle er nok velkomne ;)

og en spesielt stor ros til Andre (selger) svarer alltid kjapt på mail og meget service innstilt...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Ros til Graarud mc

Post by Jarle »

Kjøpte dress der som jeg fant ut var litt for liten...
Ikke noe problem... Kunne returnere den, og fikk pengene på kontoen
dagen etter omtrent.
Ros herifra også =D>
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
bengtern
Posts: 386
Joined: 02 Jan 2009 23:41
MC: Gsx r-600 blue/white k8
[x]Yamaha YZF R125 blå 08

Re: Ros til Graarud mc

Post by bengtern »

ros fra meg også! god service der :) har ikke kjøpt noe annet en tank pad der, men de var kjempe hyggelige og lot meg faktis ta ut tank paden fra pakka så jeg fikk se hvordan den ville bli på sykkelen :D
Nå:Gsx-r600 k8
Post Reply