Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
User avatar
Super-blackbird
Posts: 127
Joined: 17 Jan 2009 11:47
MC: Yamaha R1
Contact:

Re: Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Post by Super-blackbird »

takk for tipset, skal ikke handle der
Guinss
Posts: 163
Joined: 12 Dec 2008 23:34
MC: 2008 Kawasaki 250R - Sort

Re: Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Post by Guinss »

Ulvinnen wrote:Det gjorde jeg, ja. Men det var i en helt annen sammenheng, og det var ikke det som førte til at denne tråden ble startet. Som du ser så presiserte jeg også "i denne tråden". Så jeg mener fortsatt at trådstarter må tåle å lese at noen er førnøyde med butikken.
Hva du presiserer gjelder da ikke meg også? jeg presiserte aldri "i denne tråden". Så hvorfor du i utgangspunktet retter på meg skjønner jeg ikke. Men men, nok om det.
Tydeligvis er du fornøyd med denne butikken, det er bra. ;-) Samtidig skjønner jeg frustrasjonen til trådstarter her. Noe av det værste som finnes, er jo folk som ikke bare kan oppgi riktig pris i utgangspunktet. Av hva jeg kan forstå er disse 1300kr noe forhandleren lett kunne forutsett, og skulle gitt beskjed om når kontrakten ble undertegnet. Og 300 av disse 1300, som er merket som økt eng.avgift, er jo ikke riktig å belaste kunden.

zizzou: Sa forhandleren noe om hvorfor det tok 6-7uker å skaffe kontrakt? Det virker jo nesten som om de ikke ønsker å selge sykler, merkelig siden det er det de skal leve av.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Post by tshansen »

Jeg har selv vært ute for verksted hvor jeg har blitt behandlet veldig bra og ikke kan gjøre annet enn å rose bedriften...mens kompiser og bekjente blir nærmest jaget derifra!

Slik vil vel det alltid være. Noen Roser, mens andre krististerer. Å bra er det :)
Det er lov å komme med uttalelser om at en selv har hatt andre opplevelser enn de som eventuellt roser/kritiserer.

Jeg syns det er veldig bra du gir beskjed, så andre av oss kan være obs om vi velger å handle der. Vi får kanskje håpe at noen fra den plassen kommer innom å leser dette og kan ta diverse ting til etteretning.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
zizzou
Posts: 54
Joined: 27 Mar 2009 21:40

Re: Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Post by zizzou »

Vil bare oppklare en ting; første samtalen jeg hadde med innehaveren og avtalte kjøpet, så forsikret jeg meg om at det ikke skulle være noen form for ekstra avgifter, og han sa ordrett "33,400kr + registrering (som han tidligere i samtalen sa var på 2500kr), så er du i mål", noe som jeg også "repeterte" i min første mail til han hvor jeg bekreftet kjøpet (for jeg er meget vant med selgere, og kunder for den saks skyld, som skal slå seg vrange, og jeg tar derfor alltid nøye forholdsregler).
Guinss; kontrakten tok lang tid rett og slett fordi han var slurvete, enkelt og greit. Jeg ba han sende kontrakten til meg ved 3-4 forskjellige anledninger. Og som du sier; 1300kr er ikke mye i forhold til totalprisen, men det er mye i seg selv hvis man tenker over det. Ingen vil vel betale mer enn nødvendig :)
Ulvinnen; jeg har aldri ment å kritisere det at du roser butikken, jeg har bare forsvart min kritikk mot butikken. Og selv om "alle" hadde hatt ditt syn, Ulvinnen, så ville jeg fortsatt advart folk mot å handle der, fordi måten jeg ble behandlet på skal IKKE skje hos en seriøs forhandler!
Guinss
Posts: 163
Joined: 12 Dec 2008 23:34
MC: 2008 Kawasaki 250R - Sort

Re: Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Post by Guinss »

zizzou wrote:Og som du sier; 1300kr er ikke mye i forhold til totalprisen, men det er mye i seg selv hvis man tenker over det. Ingen vil vel betale mer enn nødvendig :)
Ja 1300 er nok til at man gjerne ville brukt dem på noe annet. Når folk ikke holder seg til avtalt pris, er det dårlig gjort. Skjønner at du er misfornøyd.
zizzou
Posts: 54
Joined: 27 Mar 2009 21:40

Re: Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Post by zizzou »

Vil også bare påpeke at det er faktisk ikke det at innehaveren prøver å lure til seg noen ekstra lapper, men selve kundebehandlingen og den uprofesjonelle måten han opptrer på som skuffer meg mest.
Hadde gledet meg i nesten 2 måneder over å få den sykkelen, og nå må jeg begynne å lete etter en ny mc :(
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Styr unna Landfalløya Motorcenter i Drammen!!

Post by xadox »

Var der her om dagen og kikket og prata men en kjempehyggelig kar der... Ble ikke noe kjøp på meg men vi slo av en prat og stedet virket proffesjonelt og ok...

Men slevfølgelig finnes det idioter overalt dessverre... De ødelegger jo bare for seg selv!
1.3.1.2
Post Reply