Larvik Sykkelsenter

Diskutèr forhandlere/verksteder som har gitt god eller dårlig service. Forhandleren/verkstedet må gjerne svare på innleggene.
Post Reply
Geir36
Posts: 2
Joined: 10 Aug 2008 21:10

Larvik Sykkelsenter

Post by Geir36 »

Skal kjøpe ny mc og larvik sykkelsenter har gode tilbud, Er den noen som har erfaring med dei?
User avatar
Mogen
Posts: 540
Joined: 28 Jul 2008 15:19
MC: Suzuki GSX-R 750 k9
Location: Bergen, Lindås

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by Mogen »

Har ikke så mye erfaring men vet at dei er på "svartelista" for Yamaha... :o
Dei gjør fks ikke registrerbare atv'er registrerbare noe som yamaha ikke er så glad for.. [-X
User avatar
Borg
Posts: 1675
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by Borg »

Ikke akkurat svar på spørsmål men dette sto å lese om Larvik Sykkelsenter i dag:

http://www.op.no/nyheter/article3727608.ece
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
User avatar
mr.president
Posts: 92
Joined: 06 Jul 2006 20:23
MC: Yamaha YZF 600R 02 modell Yamaha FZ6N S2 08 modell Kawasaki ER6N 08 Modell
Location: Sandefjord

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by mr.president »

Har hørt mye dritt om de dessverre det meste går på service og deletilgang til det de selger, er også særdeles ufine hvis det er noe feil etter kjøp. mange jeg kjenner som har handlet der har sittet uten sykkel i flere mnd for små filleting som burde vært greit og orden for de.
dette gjelder mest mopeder atv og crossere med tviler på om de er noe bedre på andre sykler. jeg ville ikke kjøpt noe derfra utfra alt jeg har hørt.
kan jo hende de har blitt bedre men er nok for meg som sagt.
Moses
Posts: 346
Joined: 20 Jul 2006 18:57
MC: Suzuki GSX-R

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by Moses »

Anbefaler MC Butikken drevet av brødrene Lihaug. De er både hyggelige, og gjør det de skal. Anbefales

http://www.lihaugmc.no/
Image
Gixxerman

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by Gixxerman »

Flyttes til Ris og Ros...
Guinss
Posts: 163
Joined: 12 Dec 2008 23:34
MC: 2008 Kawasaki 250R - Sort

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by Guinss »

Moses wrote:Anbefaler MC Butikken drevet av brødrene Lihaug. De er både hyggelige, og gjør det de skal. Anbefales

http://www.lihaugmc.no/
De holder til rett ved hovlandbanen så var innom der i forbindelse med kjøretime.
Hvertfall han ene lihaug-fyren der virket rett og slett som om han bare sa ting, slik at man skulle kjøpe. Virket ikke ærlig i det hele tatt.
Vet ikke akkurat hva det var han sa, men fikk rett og slett ikke særlig lyst til å handle sykkel der.

har ikke noe mer erfaring med dem enn det, men mitt inntrykk var at det var veldig useriøst.
mcsvein
Posts: 1
Joined: 08 Mar 2009 22:19
MC: Honda Pan European 1100

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by mcsvein »

:D Hei GUINSS
Det var veldig leit å høre at du ikke fandt deg til rette hos oss Brødrene Lihaug Motorverksted, spesiellt siden du enten har eller ønsker deg en Kawasaki som vi Brødrene også forhandler. Så dersom du er entusiastisk mot Kawasaki hvorfor skulle ikke vi være det også, men vi er også entusiastiske for alle merkene vi forhandler og vårt problem når du var innom var at vi ikke kunne skaffe deg den sykkelen du ønsket deg og da prøvde vi å være entusiastiske mot våres andre produkter og jeg er ganske sikker på at der ikke var sagt noe usannt om disse produktene. Så ha en riktig fin MC vår og ta gjerne turen innom oss og lær oss bedre å kjenne. Vennlig hilsen oss hos Brødrene Lihaug Motorverksted. :D :D :D
tk83
Posts: 1
Joined: 07 Jun 2011 21:43
MC: ltr450

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by tk83 »

kjøp ikke noe der da blir du lurt,kjøpte ltr 450 der for var billig og etter en uke startet et rent fff.var billig, men har kostet meg over 100 tusen og sykkelen er enda ikke ordnet, etter over to år med mye problemer fra di. ikke gå i samme felle som meg og mange ande at dem er billige for det er en grund for at di er det for er bare svindel og tull hele stedet,ring forbrukerrådet førs og hør med di.mvh
User avatar
Monstr
Posts: 226
Joined: 10 Apr 2012 00:11
MC: 00' Suzuki TL1000S
Location: Sarpsborg

Re: Larvik Sykkelsenter

Post by Monstr »

Har ikke handlet der på lenge, grunnet dårlig erfaring med stedet.

For noen år siden kjørte jeg aktivt trial på landslagsnivå. Da hadde jeg et år en Scorpa, som er laget med Yamahamotor. Pluggene var ikke helt standard på den sykkelen, og grunnet heftig bruk måtte jeg bytte plugger ofte. Forhandleren jeg handlet gjennom gikk konkurs, så jeg måtte bestille fra Larvik sykkelsenter, siden Yamaha Vinterbro ikke kunne noe om trialsyklene.

Bestilte en haug med plugger, typ 50 stk og etter 4(!) uker fikk jeg de i posten. Åpnet opp første og så på nummeret at det var feil. Ringte dem for å si at det var feil, og fikk en skyllebøtte som ikke liknet grisen, og at det var min egen feil at jeg hadde fått feil plugger, selv om de solgte den samme sykkelen og burde vite hvilken plugg den skulle ha. Etter 3 mnd dukket det plutselig opp en haug med plugge i postkassen igjen, denne gangen noen andre, men de var fortsatt feil.

Sendte dem i retur, ba om å slippe å få noe mer av dem.
Mvh Monstr - Suzuki TL1000S -
Image Image
Post Reply