Har kuttet ut gulvest...

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Bjerknez

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by Bjerknez »

freddy123 wrote:Jeg tenkte igrunnen å montere en svææær rosa dildo til toppen av hjelmen det tror jeg hjelper på og bli sett [emoji2]

Får nok også mye uønsket oppmerksomhet også da [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor sette en rosa dildo på hjelmen når det allerede befinner seg en på innsiden? :smt005
Busa Trond
Quizmaster
Posts: 1323
Joined: 07 Oct 2015 17:23

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by Busa Trond »

freddy123 wrote:Jeg tenkte igrunnen å montere en svææær rosa dildo til toppen av hjelmen...
Det blir som å pisse i brønn. Hva med alle damene som bevist skal miste nøklene sine i fotgjengerfelte da [-X
Nytt nick freddy: "Headhunter" 8)
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by JK95 »

Busa Trond wrote:
freddy123 wrote:Jeg tenkte igrunnen å montere en svææær rosa dildo til toppen av hjelmen...
Det blir som å pisse i brønn. Hva med alle damene som bevist skal miste nøklene sine i fotgjengerfelte da [-X
Nytt nick freddy: "Headhunter" 8)
:lol :smt043 :lol :smt043 :lol
User avatar
Norse
Posts: 483
Joined: 03 Oct 2015 19:05
MC: BMW GS1200 -19
Honda Transalp 600 -97

Yamaha XJ900S Diversion -97
BMW R1100RT -98
BMW F650 ST -01
Suzuki GSX750E -80
Location: Stavanger

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by Norse »

Busa Trond wrote:
freddy123 wrote:Jeg tenkte igrunnen å montere en svææær rosa dildo til toppen av hjelmen...
Det blir som å pisse i brønn. Hva med alle damene som bevist skal miste nøklene sine i fotgjengerfelte da [-X
Nytt nick freddy: "Headhunter" 8)
Eller "Head-banger"?? :redface
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by Leffy »

Kjører ikke med gul vest, men med gul hjelm og en del gult på jakka rett og slett fordi jeg syns "gult er kult" akkurat på samme måte som folk synes en annen farge er kul og passer dem.
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by tshansen »

Gul vest til alle!!! Jo fler jo bedre! Så tar det vekk symbolikken for de som virkelig trenger den en sjeldent gang! Det er liten tvil om at en blir mer synlig med refleksvest, når en står i veikanten med mørke klær uten noe rundt seg! På en sykkel, i bevegelse, not so much!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by Tekumseh »

LordShaft wrote:Gul vest til alle!!! Så tar det vekk symbolikken for de som virkelig trenger den en sjeldent gang! Det er liten tvil om at en blir mer synlig med refleksvest, når en står i veikanten med mørke klær uten noe rundt seg! På en sykkel, i bevegelse, not so much!
+1

Er jo en million syklister med gule jakker etter veien også. Reagerer faktisk mer når det er orange refleksvester etter veien, de skiller seg ut mer (+ at ambulansefolka oftest har den fargen.)

Jeg har svart sykkel (til og med med svart eksos og svarte felger), svarte skinnklær, svarte hansker, svarte sko og svart hjelm (angrer på at jeg kjøpte med hvit stripe..) men det er kanskje i ytterkant andre veien da. Kanskje jeg skiller meg ut så mye at jeg syns bedre ;-)
Bjerknez

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by Bjerknez »

LordShaft wrote:Gul vest til alle!!! Jo fler jo bedre! Så tar det vekk symbolikken for de som virkelig trenger den en sjeldent gang! Det er liten tvil om at en blir mer synlig med refleksvest, når en står i veikanten med mørke klær uten noe rundt seg! På en sykkel, i bevegelse, not so much!
Jeg vil også fraråde telting i veikanten Lordy. Selv om du sov i den gule vesten :lol:
Spesielt midt i russetiden :lol:
Last edited by Bjerknez on 03 Jun 2016 12:44, edited 1 time in total.
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Har kuttet ut gulvest...

Post by Toven »

Haha :thumleft
Post Reply