Forlenge sesongen ?

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Bjerknez

Re: Forlenge sesongen ?

Post by Bjerknez »

Kant1 wrote:
Palma wrote: Kant1 har vel slik vest... ehh ikke som jeg beskrev, men en slik el-vest. Men nå er jo han en litt eldre kar og da... og kjører tr.... :erte
Jeg hørte deg Pål.....
:shock:
joda jeg kjører selvsagt Triumph Speed Triple... verdens kanskje deiligste mc \:D/ ..... men nesten like deilig er varmejakka fra Gerbing som får 12volt rett fra sykkelen. 0 grader er 0 problem, kun Tskjorte under den jakka =D>

@Tommas
Enkelte Speed Triple førere har et åpent sinn, og innrømmer gjerne at SuperDuke også er noe av det bedre man kan ha mellom beina :lol:
Her tror jeg nesten helt du glemte å nevne BMW'en onkel [-X
User avatar
Gulars
Posts: 103
Joined: 09 Nov 2015 11:59
MC: BMW R1200GS

Re: Forlenge sesongen ?

Post by Gulars »

Palma wrote:
Kant1 wrote:
Palma wrote: Kant1 har vel slik vest... ehh ikke som jeg beskrev, men en slik el-vest. Men nå er jo han en litt eldre kar og da... og kjører tr.... :erte
Jeg hørte deg Pål.....
:shock:
joda jeg kjører selvsagt Triumph Speed Triple... verdens kanskje deiligste mc \:D/ ..... men nesten like deilig er varmejakka fra Gerbing som får 12volt rett fra sykkelen. 0 grader er 0 problem, kun Tskjorte under den jakka =D>
Hehe, kunne selvsagt replisert med at fartsvind er jo ikke noe problem osv osv så ikke noe rart osv osv. men du har jo en stilig sykkel da, slig så ungdomman liga... Men slik vest har jeg tro på. Men min erfaring er at overarmene er noe mer utsatt, nå har jeg noe plexi foran meg da så får ikke vind rett i kroppen..
Hei Palma, Jeg har en 11-mod GS og jeg kjøpte Winglets hos Nippy Norman, UK. Det tar vind fra overarmene. Mulig det finnes til din også.

E
User avatar
Palma
Posts: 4742
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Forlenge sesongen ?

Post by Palma »

Gulars wrote: Hei Palma, Jeg har en 11-mod GS og jeg kjøpte Winglets hos Nippy Norman, UK. Det tar vind fra overarmene. Mulig det finnes til din også.

E
Hei, Jada jeg har winglets :) og slike skjermer som skydder leggene og div her og der, Lyrer vel på om det blir noe turbulens forbi vindskjermen (Z-technic) og speilene/håndbeskyttere. Det kan bli for mye duppeditter og skjermer og..
Men ikke det store problemet da :)
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Forlenge sesongen ?

Post by Trondgv »

Kant1 wrote: joda jeg kjører selvsagt Triumph Speed Triple... verdens kanskje deiligste mc \:D/ ..... men nesten like deilig er varmejakka fra Gerbing som får 12volt rett fra sykkelen. 0 grader er 0 problem, kun Tskjorte under den jakka =D>
Hvor kjøpte du klærne fra Gerbing? 8)
Flattop
Posts: 228
Joined: 22 May 2007 00:16
MC: BMW K 1200 LT 2003
Location: Vegsund, Ã…lesund

Re: Forlenge sesongen ?

Post by Flattop »

Så denne på Mcmessa i Ålesund i helga. Kanskje dei har noe av interesse?

http://www.varmekle.no
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3197
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Forlenge sesongen ?

Post by Kant1 »

Trondgv wrote:
Kant1 wrote: joda jeg kjører selvsagt Triumph Speed Triple... verdens kanskje deiligste mc \:D/ ..... men nesten like deilig er varmejakka fra Gerbing som får 12volt rett fra sykkelen. 0 grader er 0 problem, kun Tskjorte under den jakka =D>
Hvor kjøpte du klærne fra Gerbing? 8)
jeg kjøpte dem i London hos en Triumph-forhandler, men jeg tror det er flere forhandlere hertil lands også. Du får google litt så finner du nok ut av det. :thumleft
Ellers så har iallefall Revzilla.com disse produktene 8)
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Post Reply