Jeg har funnet min drømme-MC. Noen som vil bidra med info?

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
drivingnirvana
Posts: 152
Joined: 28 Aug 2007 00:02
Location: Oslo

Re: Jeg har funnet min drømme-MC. Noen som vil bidra med info?

Post by drivingnirvana »

Jupp. Jeg er fullt klar over fordelene ved å ha det gøy med en snillere sykkel først før man hopper på noe som er mammas skrekk. (Vet fra bilerfaring at bilen trenger ikke å være rask som F for at man skal ha det gøy eller at det er lurt med krefter før man har lært å kontrollere kjøretøyet)

Yeye, tilbake til mer research :) 2008 Kawasaki Ninja 250R, 1998-2000 Honda CBR F eller ta den helt ut med lån i tillegg og handle en Ducati Monster (jeg elsker siste generasjonen, endelig ser den heftig matcho ut!).

Blir spennende å se hva jeg handler opp med, har ofte problemer med å bestemme meg... Men vil alltid ha kvalitet... :) Skal holde dere oppdatert.
Hei du
User avatar
748R
Posts: 411
Joined: 21 May 2005 18:29
MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory
Location: Finnskogen

Re: Jeg har funnet min drømme-MC. Noen som vil bidra med info?

Post by 748R »

Monster er genial lettkjørt bike. Kjøpten en ny 750 selv for endel år tilbake. Hadde utrolig gøy med den og den gikk jo greit også. Kona fikk den av meg og hadde den som førstegangs sykkel da hu fikk lappen. Veldig lettkjørt begynnersykkel som virkelig er og anbefale. Lett og leke med, bra og trene weelies og toppies med og fugerer fint til langturer også, selv med pasasjer... Og så koster de jo ikke skjørta i innkjøp heller, og det er ikke så avskrekkende forsikringspremie på de :D

Hold oss oppdatert om hva som sker da drivin...
xxx
drivingnirvana
Posts: 152
Joined: 28 Aug 2007 00:02
Location: Oslo

Re: Jeg har funnet min drømme-MC. Noen som vil bidra med info?

Post by drivingnirvana »

Jepp, det skal jeg gjøre. :)

Edit: Btw. jeg så en svart 1098S på Carl-Berners plass i går. Fy faen, den var så nydelig! Jeg ble helt fra meg. Gromme greier.
Hei du
alexanderyi
Posts: 1136
Joined: 13 Jul 2007 23:27
MC: 98' Kawasaki Ninja ZX6R
Location: Valdres/Bærum
Contact:

Re: Jeg har funnet min drømme-MC. Noen som vil bidra med info?

Post by alexanderyi »

Er en på Fagernes, Valdres(like hvor jeg bor) so kjører en nyere type Ducati 1098 :D

Den blir råna med og rasa med men.. :roll: Full fart over fartsdumper ol.

Etter min mening så skal ikke en så fin sykkel brukes på den måten, men det er hver sin smak..
User avatar
icemanx
Posts: 411
Joined: 23 Jun 2008 21:33
MC: 1998 Ducati 748 SPS
Location: Trondheim

Re: Jeg har funnet min drømme-MC. Noen som vil bidra med info?

Post by icemanx »

får hive på et svar her jeg også da..

kjører 748sps selv , er 24 år og betaler 12.200 fullkasko ( inkludert innboforsikring til 1200,-/år ) .. delkasko ville det blitt 4400/år på meg ( 20% bonus ) i sparebank1..

748 har vel samme utseende som 916 som er avbildet her.. er ikke så ille på forsikring som endel annet..
"You shouldnt be hiding from the cops at a doughnutstore"
drivingnirvana
Posts: 152
Joined: 28 Aug 2007 00:02
Location: Oslo

Re: Jeg har funnet min drømme-MC. Noen som vil bidra med info?

Post by drivingnirvana »

Hei

får bumpe min gamle tråd. Har dessverre ikke vært så aktiv her de siste månedene. Ville bare takke for alle som har bidratt med informasjon og erfaringer i tråden :) Det settes pris på.
Hei du
Post Reply