Route 66 - en drøm

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Re: Route 66 - en drøm

Post by lassie »

Kjørte route66 i mars i år, pluss en at vi dro en hel masse andre plasser. Vi leide bare en bil i New York og kjørte avgårde uten annet reservert enn 3 dager i Austin TX når det gjelder hotell. Gikk smertefritt, masse moteller og ellers hyggelige folk. R66 kjørte vi først fra oklahoma, da var østkyst, videre ned til new orleans og mexicogulfen i tx unnagjort, pluss en del annet. R66 er vel litt, hmmm, oppskrytt kanskje, men landskapet er suverent, mye flatt, lange strekninger og greier. Brukte en måned og kjørte over 1000 mil, må bare anbefales. Vanskelig å fordøye alle inntrykk, og det skal mye til å toppe en ferie på en måned i en dodge charger og bensinpriser på 4 kroner literen :) Må bli samme turen på HD da.

Går fint å ta en tur uten opplegg fra arrangør, men viktig å sette seg inn i ruten da, for R66 er ikke alltid like lett å finne, stopper jo her og der, går over til intrstaten, pluss at det blir noe feilkjøring :)

Tar sikkert en tur til, men da på mc.
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: Route 66 - en drøm

Post by R6-freak »

Legg ut noen bilder hvis du har da?! :D
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Re: Route 66 - en drøm

Post by lassie »

Har vel 4-5000 bilder fra turen :) Men er jo et pes å legge inn det. Vi lagde en blogg under turen, en del bilder der.
Anonymiteten står for fall da, men skitt au.

http://rockusa2008.blogspot.com/

Gå til siste side, så får man begynnelsen. Litt rotete og mye som ikke er med, var så som så med internett-tilgang mange steder. Var ikke mobildekning engang :shock:
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: Route 66 - en drøm

Post by Tekumseh »

lassie wrote:Har vel 4-5000 bilder fra turen :) Men er jo et pes å legge inn det. Vi lagde en blogg under turen, en del bilder der.
Anonymiteten står for fall da, men skitt au.

http://rockusa2008.blogspot.com/

Gå til siste side, så får man begynnelsen. Litt rotete og mye som ikke er med, var så som så med internett-tilgang mange steder. Var ikke mobildekning engang :shock:
Kjempefin blogg. Råinteressant å lese + masse fine bilder. Var selv i Florida i februar, både i New Orleans, Memphis og Nashville + Orlando og Miami ++. Vi kjørte rett gjennom Nashville på samme måte som dere kjørte rett gjennom Memphis. Kun en stopp på Hooter's i sentrum for å få mat.
Men jeg ser at neste gang man skal over dammen, må man dra lenger vest for å se annen natur enn sump. :)
MrT
Posts: 17
Joined: 19 Nov 2008 17:37
MC: o7 Suzuki GSX-R600
01 Yamaha Raptor 660R

Re: Route 66 - en drøm

Post by MrT »

kjørte en lliten del av route66 for noen uker siden,var i Las Vegas i annledning SEMA show.. Ja jeg veit det omhandler biler:P
men vi kjørte fra vegas til grandcanyon via en omvei som er en del av route66,var litt for mye rett frem for min del,men er sikkert fantastisk og bare cruise den veien på en harley eller noe lignede..
Men fikk mye inntrykk da:)

Ps:noen som kan si hvordan eg får lasta opp bilder? fikk ikke legge ved bilder.."grensen for antall vedlegg er nådd" har jo ikke lasta opp noe enda:/ :evil:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Route 66 - en drøm

Post by RH racing »

MrT wrote: Ps:noen som kan si hvordan eg får lasta opp bilder? fikk ikke legge ved bilder.."grensen for antall vedlegg er nådd" har jo ikke lasta opp noe enda:/ :evil:
det letteste er å laste bildene inn i f.eks photobucket og så legge IMG linken/koden inn på denne siden..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Route 66 - en drøm

Post by Jeanette »

User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Route 66 - en drøm

Post by NoName »

Satser på Route 66 til neste år jeg. ;-)
User avatar
Deadsent
Posts: 68
Joined: 06 Mar 2008 13:19

Re: Route 66 - en drøm

Post by Deadsent »

Var en liten tur innom Route 66 i fjor sommer.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Route 66 - en drøm

Post by RH racing »

hadde vært noen fine objekter for Boyd der.. (om han fortsat var i live)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Route 66 - en drøm

Post by tshansen »

Hahah dette minner meg om en eller annen film jeg har sett ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply