Wallpaper

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Wallpaper

Post by Griffin »

Nå har jeg registrert (i et våkent øyeblikk) at det foregår slike PhotoShop Contest'er her og på gammelforumet...og en del er riktig så dyktige faktisk...

videre så er jeg nå blitt svært intressert i en sykkel som kalles Honda VFR800 V-Tec... Pear Heron Blue-utgaven...

Selv så suger jeg i PS, så av egeninteresse så lurer jeg på om noen klarer å lage en kul wallpaper ut av dette bildet... :-k

Image :smt055
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kan du ikke bare bruke den jeg posta i bloggen din da, trodde den var heit nok :) Dessuten tar jeg ikke "oppdrag" på en dag som dette. Skål 8)
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Heit den ja, men passer liksom ikke som wallpaper... Bare et fint bilde å sikle litt etter nå og da...
Ellers så setter jeg ingen tidsfrist her da...heller ingen avstemninger om hvilke som er best...
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Annet enn det så kan jeg bare si at det er absolutt en maskin jeg selv kunne hatt. Jeg liker den veldig godt, men jeg vil først få prøvd meg på det råeste som er der ute(ja én av de der vettu :wink: ) Original kåpeglasset er høyt nok så man kan kjøre ganske friskt før man trenger å legge seg ned bak glasset, og det var veldig deilig syntes jeg.(200 gikk fint :D )
En bike med nok krutt for de fleste :wink:
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Gixxerman wrote:Annet enn det så kan jeg bare si at det er absolutt en maskin jeg selv kunne hatt. Jeg liker den veldig godt, men jeg vil først få prøvd meg på det råeste som er der ute(ja én av de der vettu :wink: ) Original kåpeglasset er høyt nok så man kan kjøre ganske friskt før man trenger å legge seg ned bak glasset, og det var veldig deilig syntes jeg.(200 gikk fint :D )
En bike med nok krutt for de fleste :wink:
Prøvde SV1000S for halvannen uke siden... Den var nok en del råere enn VFR'en, men syntes liksom den dugde bare til å kjøre rått med... Jeg ble provosert til å gi på litt mer med den... Arti å prøve, men tør ikke kjøpe en slik nei... ei heller GSX-R heller... Da vet jeg ikke hva hadde røket først...lappen eller livet... :wink:

VFR'en provoserte ikke, men var behagelig helt fra bunn av...samtidig som den hadde litt å gi hvis jeg skulle ønske det...

Leste en som har en hjemmeside om motorsykkel og som gir sine egne meninger om sykler... Han slakta VFR'en... Lukta billig produksjon, dårlig veigrep, lite krefter, ukomfortabel sittestilling etc. etc... Så avslutta han med konklusjonen at man skal tydeligvis ikke tro alt som står i mc-magasiner...
Jeg lærte at man skal ikke tro ALT som står på nettet.. :lol:

Han beskrev jo min nåværende sykkel hvis den hadde blitt testet som likeverdig til GSX-R (og brødrene) i kjøreferdigheter og Goldwingen på komfor.... :lol:

Sær fyr...men han om det... Har lest meg gjennom et lite tonn med info om sykkelen, og det var det første negative jeg har lest om den...og da var det ikke måte på drittsykkel heller... :?
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 17 Oct 2008 01:06, edited 1 time in total.
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Okay... Nå har jeg venta lovlig lenge og lenge nok til å kunne

*BUMP*


Dere kan jo se på dette som photoshop contest hvis dere ønsker det? :roll:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skal se på saken imorgen for da har jeg fri :) Btw, jeg gidder ikke endre noe på selve sykkelen(den er pen nok i seg selv :wink: ) men jeg kan lage/fikse/lime inn en kul bakgrunn.

Lager litt forskjellige så kan du bytte på :P
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Gixxerman wrote:Skal se på saken imorgen for da har jeg fri :) Btw, jeg gidder ikke endre noe på selve sykkelen(den er pen nok i seg selv :wink: ) men jeg kan lage/fikse/lime inn en kul bakgrunn.

Lager litt forskjellige så kan du bytte på :P
Eksactly... Høres utmerket ut... :D
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Vet ikke helt jeg. Mista inspirasjonen egentlig så det ble ikke noe særlig 8-[


Image

Image
La0
Posts: 43
Joined: 08 May 2005 13:04
Location: Oslo / Lillestrøm
Contact:

Post by La0 »

Prøvde å lage noe enkelt og elegant jeg da :D

http://i5.photobucket.com/albums/y168/La0/vfr800.jpg
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Så du mener at mitt bare er søppel ? [img]http://www.fellesskapet.com/forum/image ... egg[1].gif[/img]
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Forsåvidt :P
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Gixxerman

Post by Gixxerman »

La0
Posts: 43
Joined: 08 May 2005 13:04
Location: Oslo / Lillestrøm
Contact:

Post by La0 »

Neeida.. De er så fine så... :wink:
Post Reply