Software filmredigering sladding av nummerskilt

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Software filmredigering sladding av nummerskilt

Post by R »

Jeg var og filmet litt mc-kjøring i dag, prøvde å topspeede sykkelen blant annet... Trenger hjelp til å få sladdet nummerskiltet, om noen vet om et enkelt og greit software jeg kan laste ned som demo eller no?
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Post by _Adler_ »

Jeg vet ikke om noen slike programmer, men jeg har spurt noenlunde det samme spørsmålet på Hardware.no's forumnettverk. Der vet de det sikkert.

LINK

Så nå kan du følge med på den tråden :D

Vet at det ikke er lov å reklamere for andre forum, men regner ikke Hardware.no som en konkurrent til mc-forumet, så det går sikkert greit :)
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

Går det inte i Windows Movie Maker? Jag gör det i Pinnacle iaf. Du lägger helt enkelt på en "title" över det du vill dölja, så får du flytta runt den allt eftersom objektet flyttar sig i bilden osv. Lägg upp filmen förresten!
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

rerell wrote:Går det inte i Windows Movie Maker? Jag gör det i Pinnacle iaf. Du lägger helt enkelt på en "title" över det du vill dölja, så får du flytta runt den allt eftersom objektet flyttar sig i bilden osv. Lägg upp filmen förresten!
kansje du kan hjelpe meg? Har prøvd å blurre i pinnacle, men jeg får det ikke til...
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

R wrote:
rerell wrote:Går det inte i Windows Movie Maker? Jag gör det i Pinnacle iaf. Du lägger helt enkelt på en "title" över det du vill dölja, så får du flytta runt den allt eftersom objektet flyttar sig i bilden osv. Lägg upp filmen förresten!
kansje du kan hjelpe meg? Har prøvd å blurre i pinnacle, men jeg får det ikke til...
Testa att göra en title som är lika lång som den sekvens där du vill dölja något. Bakgrunden ska vara genomskinlig, så att man ser filmen, trots att titeln ligger över. Så ritar du bara en liten fyrkant i din title som du t.ex. gör vit och placerar över skylten. Om du inte får till det ska jag visa några skärmbilder...
Post Reply