Toms 10 bud på Viasat :P

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
Is & Spark
Posts: 7
Joined: 29 Sep 2009 14:36
MC: Dessverre bare en Diamant
24 gir
ingen bakskjerm
Contact:

Toms 10 bud på Viasat :P

Post by Is & Spark »

http://www.viasat4.no/budbringerne

Tidenes realityserie spør dere meg :D

Litt av en rakker han Tom, det er forsåvidt Trond også, bare se 1. episode og se tidenes bud på jobb :)

Kanskje har noen av dere sett han tisse på trafikklyset i Oslo, eller kanskje dere har blitt sjikanert på åpen gate når dere har vært i ført Liverpoolskjerf eller trøyer? :P

Hva formålet med denne serien vet ikke jeg, men de har sikkert tenkt at all PR er god PR, noe jeg mener alltid er feil :P
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Toms 10 bud på Viasat :P

Post by RH racing »

idiotisk serie spør du meg.. enda ikke sett en episode, men klipp..det holder... er ikke stpr TV titter heller... men denne er noe jeg ikke en gang gadd å se på.
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Toms 10 bud på Viasat :P

Post by Jarle »

Gadd ikke se den når den gikk i mars, og tror ikke jeg gidder nå heller :)
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Is & Spark
Posts: 7
Joined: 29 Sep 2009 14:36
MC: Dessverre bare en Diamant
24 gir
ingen bakskjerm
Contact:

Re: Toms 10 bud på Viasat :P

Post by Is & Spark »

Hehe jeg ser den, men om man er glad i idiotiske serier og i tillegg er litt idiot selv, ja da klaffer det. Eneste feilen jeg gjorde var å se alt på engang. Så gøy var den ikke, men det er jo helt enormt festlig når Trond får sine nykker. Jeg tror jeg lå hele kvelden når jeg så første episode og budet bråstoppet bilen og løper mot veggen på en bygning, der viser det seg at det allerede står en annen kar og urinerer, og Trond som han heter stiller seg ved siden av karen og sier: Halla, jeg joiner jeg. Priceless :D

Fælt å si det, men jeg ler mer av enn med :)
Kvassheim
Posts: 53
Joined: 10 Jun 2009 00:49
MC: Suzuki Bandit 600
x Kawasaki Vulcan 750
x Kawasaki Ninja 250
Location: Grimstad

Re: Toms 10 bud på Viasat :P

Post by Kvassheim »

Er Trond han fotball fyren som stadig hyler ut av bilen sin til fremmede på gata?
Hehe han er ganske vittig ja :P
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Toms 10 bud på Viasat :P

Post by RH racing »

sånn blir man når man får trynet sitt på tv se ....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Is & Spark
Posts: 7
Joined: 29 Sep 2009 14:36
MC: Dessverre bare en Diamant
24 gir
ingen bakskjerm
Contact:

Re: Toms 10 bud på Viasat :P

Post by Is & Spark »

Kvassheim wrote:Er Trond han fotball fyren som stadig hyler ut av bilen sin til fremmede på gata?
Hehe han er ganske vittig ja :P
Det gjelder kun Liverpoolfans, men nå er vel Norge det landet med flest tilhengere av den klubben også :P

Jeg lurer på hva som skjer om en Liverpoolfan stopper han når han urinerer på en husvegg, vil han urinere på vedkommede eller vil han bare si at L.pool er ræva? :P
Post Reply