Tattovering

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
Post Reply
User avatar
esstrom
Posts: 155
Joined: 20 May 2007 16:30
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Location: Trondheim

Tattovering

Post by esstrom »

Heisann godtfolk!
Jeg har i veldig lang tid hatt lyst til å ta en tattoovering på ryggen min, og har sett på en tattovering som var utrolig stilig.
http://farm4.static.flickr.com/3260/259 ... e20841.jpg
Jeg tenkte å ta utgangspunkt i denne og fjerne fingrene som er i midten og har lyst til at det stikker 2 tagger opp ifra tattooveringen opp i nakken.
Noen som er flink til å tengne og som kunne tenkt seg å hjelpe til med å modifisere denne? :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Tattovering

Post by RH racing »

det første jeg tenkte: nazi tattoo... men vil du ha den: GO FOR IT ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
esstrom
Posts: 155
Joined: 20 May 2007 16:30
MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Location: Trondheim

Re: Tattovering

Post by esstrom »

Hva som fikk deg til å tenke det? Var kje det jeg gikk for da
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Tattovering

Post by Lord Erik »

Må ærlig talt innrømme at det var det første jeg også tenkte. Nå leste jeg RH sin kommentar først, så det kan ha påvirket meg. Forøvrig en stilig tattoo, men er du sikker på at du vil ha tribal? Syntes det virker som om alle sammen og bestemoren deres har en tribal etterhvert... :-k

Men hver sin smak! Om du vil ha den, så er jo det absolutt det viktigste!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Tattovering

Post by tshansen »

*Flyttet*
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Tattovering

Post by Ulvinnen »

Jeg assosierte ikke denne tatoveringen med nazi. Det er bra at du vil ta bort fingrene, jeg synes hele innholdet i sirkelen virket veldig amatørmessig (som en barnetegning) i forhold til resten. Så jeg foreslår at du bytter det ut med noe annet.

Hvis du tar med deg bildet til en tatovør, så kan sikkert de hjelpe deg med å omforme tatoveringen slik at du får den helt som du vil ha den.
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Tattovering

Post by knetrom »

Kanskje det var denne her RH tenkte på, flytt sirkelen opp der kroppen er og fjern hakekorset inni så ser jeg likheten hvertfall. Men den du viste er ingen nazitattoo for det, bare å kjøre på. Er også enig i at fingrene må vekk, du kan få et bilde av sykkelen min å ha der i stedet ;)

Image
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Tattovering

Post by supermons »

Jeg hadde heller ingen assosiasjoner mot noe negativt for det bildet, men synes at det inne i sirkelen ikke passet inn med resten av tattoeringen. Bytt det heller ut med noe som betyr noe for deg og som passer i sammenheng med resten :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Tattovering

Post by RH racing »

jeg sa ikke at det VAR nazi.. og ja, var dette ørnekors bildet jeg tenkte på... jeg har ikke noe i mot nazi bilder heller jeg så lenge man står for det (sånn at det er oppklart)
men er enig med folk her..alle har tribal.. selv jeg.. hehehe. så anbefaller å ikke tribalisere...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Wibbo
Posts: 131
Joined: 15 Mar 2007 21:37
Location: Stavanger

Re: Tattovering

Post by Wibbo »

RH racing wrote:jeg sa ikke at det VAR nazi.. og ja, var dette ørnekors bildet jeg tenkte på... jeg har ikke noe i mot nazi bilder heller jeg så lenge man står for det (sånn at det er oppklart)
men er enig med folk her..alle har tribal.. selv jeg.. hehehe. så anbefaller å ikke tribalisere...
WTF ? :shock:
Image
Vespa PX200E "Lusso"
'99 HD FLHRCI "Beistet"
'05 KTM 640 ADV "Fatman"
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Tattovering

Post by RH racing »

Wibbo wrote:
RH racing wrote:jeg sa ikke at det VAR nazi.. og ja, var dette ørnekors bildet jeg tenkte på... jeg har ikke noe i mot nazi bilder heller jeg så lenge man står for det (sånn at det er oppklart)
men er enig med folk her..alle har tribal.. selv jeg.. hehehe. så anbefaller å ikke tribalisere...
WTF ? :shock:
det jeg mente.. hehe.. er at om du vil ha en naziørn prydende på kroppen, så har jeg ikke noe imot det.. så lenge du har dine meninger for hva tattooen står for.. sånn.. bedre?? er nok mange som har noe imot noe av hva jeg har på kroppen og ... men jeg står for betydningen..derfor syns jeg ikke det er så ille..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply