I morgen...

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: I morgen...

Post by RH racing »

vel.. torsdag braker det løs med nål, blekk og godt mot igjen :D er så blekksjuk for tiden at jeg ikke klarer å å sagt det.. skal blekke en del timer på H armen igjen da.. håper vi snart nærmer oss ferdig med denne nå.. så blir det snart å sette i gang med hele ryggtavlen.. men skal ha no greier på magen og, så vet ikke hva som blir først av denne eller ryggen..

angående torsdagen så er jeg liker spent som dere.. tattovøren har fått litt frie tøyler.. men blir Giger stil da.. så får se hva han koker opp med da;)


GLED'SÆ!!!!


:twisted:
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: I morgen...

Post by RH racing »

Vel.. da var dagen her og jeg satt noen timer i stolen .. og nå er underarmen så å si klar.. kanskje litt småpirk som vi kommer på etterhvert.. men fornøyd enn så lenge...
har nå tatt rett over pulsåren og dette var et sted jeg ikke syns var så veeeeeeeldig deilig.. men langt fra tårevondt.. bare knep øyne litt igjen... helle ikke den kulen nede ved håndleddet var så helt god og ta.. men ellers ikke no prob...
har time om en mnd igjen + en time om to mnd'r :twisted:

ikke tatt noen bilder a selve kunstverket enda.. men skal ta når dette er vasket og plasten fjernet..

Glenn Glitter:

Image

Image


Dyktig fyr... hele tattooeringen min er laget påfrihånd.. ikke no juks og plansjer.. bare tursj og blekk ;)

Neste gang gyver i løs på overarmen + innsiden avoverarmen.. ugghh .. grøsse... the price to pay..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: I morgen...

Post by tshansen »

=D> Så slettes ikke dumt ut dette ;-)

Må si jeg gleder meg til å ta fatt på min egen tattoo....Men er stygt redd for at det ikke blir før til vinteren igjen. Da jeg har så mye annet jeg må betale først ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Kriston
Posts: 687
Joined: 05 Jan 2009 23:51
MC: Ducati 1198S Corse
Location: Oslo

Re: I morgen...

Post by Kriston »

Det er en ting jeg alltid har lurt på. hvordan vil dette bli seende ut når du blir eldre? Blir det bare en stor blekkannsamling med masse rot? Med tanke på at huden blir slappere å begynner og henge.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: I morgen...

Post by RH racing »

når huden blir slapp og hengette er den stygg å se på uansett..dessuten finnes det mye fint i plastisk kirurgi nå for tiden som strekker og drar i huden... neida.. sef vil di jo bli slappere.. men er nå jeg lever, hva som skjer om 50år gidder jeg ikke tenke på.. heller angre på hva jeg gjorde om 50 år enn å angre på alt jeg ikke gjorde...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: I morgen...

Post by NoName »

Riktig det. Fikk selv fyllt på med noen "skaller" forrige uke. Planen er å ta andre etappe i påska.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: I morgen...

Post by RH racing »

har selv en ny time i påsken dvs.. på tirsdagen.. palme tisdag eller langtirsdag eller whatever.. heh.. blir en del fyll da og..blir nok noen flere sculls på meg da og.. men ikke så mange som jeg har på andre armen... men en del blir det helt sikkert..

har du noen bilder eller "NoName" ??
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: I morgen...

Post by NoName »

Får se om jeg tar noen bilder etter påsken.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Re: I morgen...

Post by Banditbiker »

Image
Post Reply