noen med erfaring fra suzuki gsr

Prat om mellomtung MC
Post Reply
stfu
Posts: 40
Joined: 11 Feb 2007 21:48
Location: sande ved drammen

noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by stfu »

noen som har med denne sykkelen.
Gixxerman

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by Gixxerman »

Lettkjørt og leken sykkel som passer førstegangskjøpere utmerket. Eneste store minuset er en veldig hard sal, men det kan jo fikses for en symbolsk sum da.
stfu
Posts: 40
Joined: 11 Feb 2007 21:48
Location: sande ved drammen

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by stfu »

noen flere
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by FV »

Skulle jeg valgt en annen sykkel enn den jeg har nå, så hadde det blitt en GSR. Har desverre ikke fått prøvd en selv, men lest en del artikler om den, og det virker som en lovende sykkel.
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by Chris »

Kamerat har GSR, må si sykkelen er veldig god å kjøre! Absolutt er morsom leken sykkel som Gixxer sier!

Det eneste jeg kan nevne er at den kanskje føles litt smal for min del, følte meg litt liten. Men nå er Z750 bred mellom beina da! ;-)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Leazand
Posts: 67
Joined: 12 Aug 2007 00:16

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by Leazand »

GSR'er er sinnsykt fete, han tyskeren her har endel rå videoer på sin GSR http://youtube.com/user/GeSchdoeRter

Hadde jeg hatt et litt større budsjett neste sommer hadde det blitt en sånn garantert.
User avatar
IImilleniumII
Posts: 233
Joined: 03 Nov 2006 17:26

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by IImilleniumII »

Blir nok en slik en på meg også i løpet av neste år, enten våren eller høsten. Billig og forsikre er den også. 2 700 med kasko! Og jeg er bare 20.
dragzyer
Posts: 55
Joined: 28 Aug 2005 14:13

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by dragzyer »

IImilleniumII wrote:Blir nok en slik en på meg også i løpet av neste år, enten våren eller høsten. Billig og forsikre er den også. 2 700 med kasko! Og jeg er bare 20.
Kan eg få spørre kor du forsikrer den? hørtes ufattelig billig ut :D
User avatar
IImilleniumII
Posts: 233
Joined: 03 Nov 2006 17:26

Re: noen med erfaring fra suzuki gsr

Post by IImilleniumII »

dragzyer wrote:
IImilleniumII wrote:Blir nok en slik en på meg også i løpet av neste år, enten våren eller høsten. Billig og forsikre er den også. 2 700 med kasko! Og jeg er bare 20.
Kan eg få spørre kor du forsikrer den? hørtes ufattelig billig ut :D
Leste ikke skikkelig pm'en du sendte, men ser at du spurte om en gsr nå.. Det var hos IF, og ja, det var veldig billig.. Sjekket hos gjensidige også og de skulle ha litt over 3, hvis det ikke var litt over 4 000..

Nå skal det sies at jeg har spart meg opp 50% bonus.
Post Reply