Hva burde jeg kunne få for denne sykkelen? CBR 600FSi 34HK

Prat om mellomtung MC
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Hva burde jeg kunne få for denne sykkelen? CBR 600FSi 34HK

Post by Magnalf »

Image

Hey folkens :D Lenge sida sist nå!

Etter en flott sommer med Hondaen skal jeg nå selge den grunnet skolegang og bilkjøp.

Noen som har noe idè om hva slags prisklasse jeg burde avetere den til for å få solgt den greit?

Litt fakta:
Honda CBR 600 FSi med PGM-FI Fuel Injection
2002 modell
18.000km
Registrert som 34hk og yter 34hk.
Nye dekk foran og bak.
Scorpion effektanlegg.
Diodelykter bak.

Står til vinterlagring nå.

Image

Noen forslag? 8)

mvh
Road Rider c" ,)
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Post by Jeanette »

Venter spent på svar her jeg også.. Titter på mellomklassesykler, og cbr 600 er en av de jeg vurderer ;)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

da må du ha en matchende skinndress Jeanette.. hehe
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Post by Jeanette »

Hehehe, du kommer snikende inn på sidelinja ja ;) :lol:
mcfreak88
Posts: 31
Joined: 14 Nov 2006 19:30
Location: trondheim

Post by mcfreak88 »

jeg kjøpte en Honda CBR 600F 90 mod ikke mellom klasse får 30.000 på grunn av vinter 45.000 vis dhar verdt vinter tenker du kunne ha fått 60.000-70.000 får den blir dyrere som mellom kl. men jeg ville ha sotte den i den pris klassen
Live to ride - Ride to live, MC for life. No Rules Riders

heller verre døu å kul en å hvær i live å ukul:)

Honda CBR 600F:p
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Ok takker for svar! Fårse om jeg har hjerte til å selge den :) Starta den opp i stad, dæven det klødde i arma!
Road Rider c" ,)
Pingo
Posts: 14
Joined: 05 Nov 2006 15:18
Location: Bergen

Post by Pingo »

600fsi er det samme som 600f?

hva er forskjellen? :)
honda nsr 2000mod :)

jollymoto :)
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Post by inunf »

S'en står for sport og i'en står for innsprøyting. Men i'en teller ikke fordi F'en også har sprut. S'en har vel litt tøffere bakstuss. Ellers er det liten forskjell... (correct me if i'm wrong)
User avatar
Flydude
Posts: 459
Joined: 23 Sep 2005 22:52
MC: Honda CBR 600F

Post by Flydude »

Jeg har også lyst på 600F sykkel, om jeg skal spandere på meg en mellomklasse,når jeg får den lappen.

Vurderer da modellene -96 til -99. Noen som har erfaringer/meninger å dele?
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
Pollti

Post by Pollti »

Jentungen begynner på sin ferd til lappen snart. Er dette en høvelig begynner sykkel ? Hun kjører bil som en mann men det vi har trillet på 2 hjuling der er hun veldig damete og forsiktig syntes jeg. Eller kanskje jeg har vært litt for tøff med å "synlig gjøre " farene. :shock:
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Post by inunf »

Kanskje litt fysisk stor og tung? Eller kanskje ikke, det er jo mye som er større enn en CBR 600. Jeg tror det er en god begynnersykkel, men det er bare synsing fra min side... Ellers så kan jo RS 250 annbefales :wink:
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

Er det betalt avgifter som fulleffekter da`? eller ble den levert fra forhandler/importert med 34hk?
Pollti

Post by Pollti »

Hun fikk prøve en sånn sykkel på søndag. Med høy puls satte vi avgårde og hadde en halvtimes grei tur i ettermidags sol. Hun syntes den var veldig svær og tung sammenlignet med Cagivaen. Det er den ikke men alvoret over å kjøre lånt moped som ikke er i familiens eie tynget nok litt. :lol: Turen gikk greit på svingete småveier og selv om farten ikke var stort over 65 km så var hun såre fornøyd helt til vi stoppet hjemme hos eieren.
Hva som skjedde vet ikke jeg. Jeg gikk av sykkelen og snudde meg for å prate med eieren da vi hørte et hyl og sykkelen lå velvet på siden. :shock: Et stykk fortvilet avkom prøvde forgjeves å få den opp igjen men det klarte hun ikke :roll: Eieren begynte å le og hadde det riktig moro. Heldigvis så kjenner jeg ham veldig godt og det var ingen synlige skader på mopeden hans heller så det var mest test førerens stolthet som hadde en stor nedtur. Men nå er hun slettes ikke sikker på om hun vil ha så stor sykkel :smt010 Hun flytter til Volda til høsten og beskjeden er at hun ikke får overta noen av mine mopeder ihvertfall. Vi får se når hun har lappen og dette nederlaget er glemt. :P
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Post by Jarle »

Uff... fælt å få en sånn knekk... men kommer vel over det med tiden... hvor er det dere bor siden dere får prøvekjørt sykkel nå??? Har laver det ned snø i store mengder... :shock:
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Pollti

Post by Pollti »

Sist søndag var det veldig fint her men litt sleipt i skyggesidene så der måtte vi ta det svært pent. Akkurat nå har vi snø og glatt føre men det retter seg om en ukes tid.
Og når veiene er kjørbare igjen skal vi avgårde og prøve Kawa 500. Den har ihvertfall ordentlig sal så en kan sitte på uten å måtte balansere og klore seg fast. Passasjer salen på Honda var mildt sagt ussle greier.
Post Reply