Vurderer å selge Hondaen! (=/)

Prat om mellomtung MC
Post Reply
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Vurderer å selge Hondaen! (=/)

Post by Magnalf »

EDIT: Etter en gjennomgang så skal jeg ikke selge sykkelen uansett, SKAL klare å ha den, hehe! Og jeg tror ikke det er et dumt valg! Men får ikke sletta posten da så det får bare stå her :P


Kort info:
2002 modell Honda CBR 600 F Sportmodell (annen rumpe) med injection.
Registrert som og yter 34hk
Nettopp passert 13000km.
Strøken i lakk og kosmetikk, strøken motor. Som ny rett og slett. Passet på.
Sitter Scorpion slip-on på den, go`lyd :)

Pris ca. 65-70 000kr

Det som er kjekt med at det er injection, er at når man evt. vil ha den som fulleffekt, er det bare å bytte hjernen! Koster rundt 2000kr sier dem. Slipper å bytte dyser, skiver i innsug, osv osv...:)

Har somsagt ikke bestemt meg enda og har egentlig ikke lyst til å selge den selvfølgelig. Men hvis det er mange som er ute etter en 34hk motorsykkel så blir det nok til at jeg selger den for min egen økonomi`s beste. Hvis responsen er liten så beholder jeg den vel.

Vet egentlig ikke hvorfor jeg poster dette innlegget, men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Dere forstår sikkert :D

Image

Image
Skoda`n, arbeidsbilen til fatter`n, skal forøvrig også selges, hehe.

Image

Skal prøve å få tatt et bilde av rævva på den for den er sexy, hehe :)

Si fra hvis noen er interessert og lover å ta vare på den da! Så kanskje jeg selger den : )
Last edited by Magnalf on 03 Jul 2006 00:11, edited 1 time in total.
Road Rider c" ,)
User avatar
Weezer
Posts: 407
Joined: 02 Jun 2005 23:41
MC: Monster S2R800 - 07
Location: Fosen

Post by Weezer »

Nydelig sykkel du har der! :D
Er igrunn ganske svak for CBR-F...
A motorbike is an engine you can sit on
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Weezer wrote:Nydelig sykkel du har der! :D
Er igrunn ganske svak for CBR-F...
Takk takk! :) Kjøpte den for ca 1 1/2 måned siden. Fikk "må bare ha den!" følelsen i magen, tok opp lån og slo til. Har allerede hatt mange morsomme langturer og rukket å kjørt 500 mil med den på denne tiden. Den er morsom å kjøre og har en passe kjørestilling! :) Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte sykkelen, men i ettertid angrer jeg på at jeg tok opp lån, for å si det sånn :roll: hehe.

EDIT: Etter en gjennomgang så skal jeg ikke selge sykkelen uansett, SKAL klare å ha den, hehe! Og jeg tror ikke det er et dumt valg!
Road Rider c" ,)
Post Reply