Hvilke mellomklasse?

Prat om mellomtung MC
Post Reply

Hva er best?

Honda
9
45%
Suzuki
3
15%
Kawasaki
6
30%
Yamaha
2
10%
 
Total votes: 20

hondaxr
Posts: 9
Joined: 07 Apr 2006 00:24
Location: Gjøvik

Hvilke mellomklasse?

Post by hondaxr »

Hei, jeg har en 125 nå men skal oppgradere til mellomklasse..
Noen som har noen tips om hva jeg burde kjøpe og hva jeg absolutt ikke burde kjøpe.....Må koste under 40.000kr. Gjerne offroad/motard men også R eller naked.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Når du spør hva er best av disse merkene så får du høre suzuki av suzuki eiere, honda av honda eiere osv. Når du har skummet grøten, så vil du altså ikke sitte igjen med et troverdig svar. Søk rundt på nettet og finn sykler som appelerer til din smak av hvordan en sykkel skal se ut, for det er hva du selv syntes om utseende til en sykkel som vil avgjøre valget til syvende og sist. Som jeg har hørt og lest mange ganger: Motorsykkel er 95% lidenskap og 5% fornuft. Da er det altså din egen lidenskap.
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Du har glemt KTM ;)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

jeg er veldig fornøyd med min Honda mellomklasse :) Og om du vil så bytter du bare "boksen" (FI) under salen så har du noenoghundre hester :) Men jeg er snill gutt og kjører lovlig jeg, sparker bra nok for meg foreløpig :)
Road Rider c" ,)
User avatar
bandit
Posts: 1039
Joined: 24 Oct 2005 14:11
MC: Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Location: Bergen

Post by bandit »

Gå inn på http://www.bikez.com og snok/søk litt på de ulike syklene. Da ser du med en gang om du liker designen, om det er "nok" effekt osv osv. Bruker alltid den siden når jeg er på jakt etter ny sykkel.
'05 Honda CBR 1000RR

X: '97 Honda CBR1100 XX SuperBlackbird
X: '86 Kawasaki GPZ 900 R
X: '92 Suzuki Bandit 400
X: '94 Suzuki GN125
Post Reply