den billigste mellomtungsykkelen med billigst forsikring

Prat om mellomtung MC
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Går selv dårligere enn min :smt033 Kommer vel til å savne den når jeg selger den nå snart, men life goes on 8)
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Sykler som Honda CB(F)500 kan vel umulig være dyre i forsikring?

De ser jo litt stilige ut også! Jeg liker designen litt jeg :D
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

50kr timen her også, og sugen på sykkel igjen.... hadde før en 125 med div justeringer ;) , cagiva mito, for vel snart 2 år siden.... kommer an på hva slags sykkel du liker, hvor mye du gidder å gjøre selv osv, finner f.eks mange rs 250 fr 25 000 av.... tror d er der jeg ender, om d ikke blir noen svarte kroner i løpet av året også så kaster jeg meg etter en gsx r.
ellers er d mye supermotarder som ikke koster allverdens, og d er kjekke gatesykler :)
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Wright wrote:50kr timen her også, og sugen på sykkel igjen.... hadde før en 125 med div justeringer ;) , cagiva mito, for vel snart 2 år siden.... kommer an på hva slags sykkel du liker, hvor mye du gidder å gjøre selv osv, finner f.eks mange rs 250 fr 25 000 av.... tror d er der jeg ender, om d ikke blir noen svarte kroner i løpet av året også så kaster jeg meg etter en gsx r.
ellers er d mye supermotarder som ikke koster allverdens, og d er kjekke gatesykler :)
Vet du at den gamle mitoen din har blitt drept forresten? :(
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

ChristR wrote:
Wright wrote:50kr timen her også, og sugen på sykkel igjen.... hadde før en 125 med div justeringer ;) , cagiva mito, for vel snart 2 år siden.... kommer an på hva slags sykkel du liker, hvor mye du gidder å gjøre selv osv, finner f.eks mange rs 250 fr 25 000 av.... tror d er der jeg ender, om d ikke blir noen svarte kroner i løpet av året også så kaster jeg meg etter en gsx r.
ellers er d mye supermotarder som ikke koster allverdens, og d er kjekke gatesykler :)
Vet du at den gamle mitoen din har blitt drept forresten? :(
ja hørte d, nicket passer godt til han som kjøpte den, "Laban" . ikke noe bilder av hvordan d så ut etter smellen?
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Wright wrote:
ChristR wrote:
Wright wrote:50kr timen her også, og sugen på sykkel igjen.... hadde før en 125 med div justeringer ;) , cagiva mito, for vel snart 2 år siden.... kommer an på hva slags sykkel du liker, hvor mye du gidder å gjøre selv osv, finner f.eks mange rs 250 fr 25 000 av.... tror d er der jeg ender, om d ikke blir noen svarte kroner i løpet av året også så kaster jeg meg etter en gsx r.
ellers er d mye supermotarder som ikke koster allverdens, og d er kjekke gatesykler :)
Vet du at den gamle mitoen din har blitt drept forresten? :(
ja hørte d, nicket passer godt til han som kjøpte den, "Laban" . ikke noe bilder av hvordan d så ut etter smellen?
Ikke som jeg vet om nei. Men det er kanskje like greit å ikke se den...
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

ChristR wrote:
Wright wrote:50kr timen her også, og sugen på sykkel igjen.... hadde før en 125 med div justeringer ;) , cagiva mito, for vel snart 2 år siden.... kommer an på hva slags sykkel du liker, hvor mye du gidder å gjøre selv osv, finner f.eks mange rs 250 fr 25 000 av.... tror d er der jeg ender, om d ikke blir noen svarte kroner i løpet av året også så kaster jeg meg etter en gsx r.
ellers er d mye supermotarder som ikke koster allverdens, og d er kjekke gatesykler :)
Vet du at den gamle mitoen din har blitt drept forresten? :(
Han som kjøpte den før laban hadde vel ikke stelt så bra med mitoen han heller?
2001 Aprilia RS 125
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

ble veldig offtopic dette her, men jeg solgte den til en, så etter 1 sesong solgte han den igjen til en,som spolte sykkelen tilbake fra 42 000km til 21 000km og solgte den igjen med en gang, når jeg solgte den var den gått 29 900 ;) sa dette til laban mn han kjøpte den for d om ;) var vist en del kåpeskader o.l da..... når jeg solgte den var d bare bakdekket som var utspunnet :lol: så d jeg lurte på men aldri fikk svar av hos laban, hvordan gikk d når han vraka den? for sitter med papirer på registrert skade hos sparebank 1 på 22000km og 28000km, 2 kamerater som velta med den :evil: :evil: tok den aldri selv...
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Jeg kjenner han som Laban kjøpte sykkelen av. Han er en dønn ærlig fyr som ikke har kødda med den.

Han kan bare ikke ha spola tilbake km'en.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

ChristR wrote:Jeg kjenner han som Laban kjøpte sykkelen av. Han er en dønn ærlig fyr som ikke har kødda med den.

Han kan bare ikke ha spola tilbake km'en.
hmmm jaja ikke at jeg bryr meg, men d var han som jeg solgte den til som viste annonsen til meg om km.standen. og han sa hna hadde kontrakt på noen og 40 000km ,mn jeg kan jo ikke si sikkert da... jeg fikk ihvertfall 1 herlig år med den :D
MC-fantom
Posts: 106
Joined: 06 May 2005 13:02
Location: Bodø

Post by MC-fantom »

Husk også at du får bedre dreiemoment med mere kubikk. DVS. at du har momentet til en 600 selv om du har bare 34 HK. Sønnen min har en Bandit 600 som er "neddopet", men den går rimelig bra.
Hva er best? FJR 1300 så klart
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

MC-fantom wrote:Husk også at du får bedre dreiemoment med mere kubikk. DVS. at du har momentet til en 600 selv om du har bare 34 HK. Sønnen min har en Bandit 600 som er "neddopet", men den går rimelig bra.
Jeg trodde du mista endel NM og kraft i nedplombingen jeg?

Jeg leste et sted at en ''Norge-Plomba'' RS har 15nm, mens en ''Fullpower-Italia'' RS har 22?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

tviler på at en rs har 15hk og 15nm mer likt 15hk 10nm
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Kriz wrote:tviler på at en rs har 15hk og 15nm mer likt 15hk 10nm
Sto 15hk/15nm i en katalog jeg har... Men det kan godt være skrivefeil!
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Det er 11 eller 15nm..
Leste et sted at det var det. Hsuker ikke helt, men det var illaefall like mange nm som det var kw eller hk..
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Post Reply