GSX 600 K8 får ikke start - HJELP

Prat om mellomtung MC
Post Reply
bolln
Posts: 15
Joined: 06 Feb 2012 08:58

GSX 600 K8 får ikke start - HJELP

Post by bolln »

Hei!

GSXR 600 K8
125hk
KN filter
Akrapovic fulleksos
Powercommander

Sykkelen starta ikke.. Har nettopp kobla til Powercommanderen men den lyser ikke heller når tenningen er på og har målt at der er støm på pluss og minus..
Virker som om sykkelen ikkje får bensin.. Finnes de bensinkran og hvor?
Noen med tips?
bolln
Posts: 15
Joined: 06 Feb 2012 08:58

Re: GSX 600 K8 får ikke start - HJELP

Post by bolln »

Og der jeg kjøpte Powercommanderen lagde de ett MAP til meg som passet sykkelen min. Men lurer også på om jeg må overføre de fra den CDen som fulgte med og til Powercommanderen først? eller er de lagra på Powercommandern? :-k
bolln
Posts: 15
Joined: 06 Feb 2012 08:58

Re: GSX 600 K8 får ikke start - HJELP

Post by bolln »

Har seg nå at jeg har fått feil instruks om hva ledning jeg skulle klippe til ECU. Jeg klipte PIN 30 og de er FEIL ifølge en som har jobbet med suzuki forhandler..

Kan dette ha ødelagt ecu eller noe annet? SVAR AASAP :lol:
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: GSX 600 K8 får ikke start - HJELP

Post by supermons »

Burde funke om du lodder ledningen igjen.

Har du sjekket med de som leverte PCen?
1352cc
Posts: 240
Joined: 12 Apr 2012 20:39
MC: Kawa ZZR1400 06. Harley 2000 Dyna Wideglide custom.

Re: GSX 600 K8 får ikke start - HJELP

Post by 1352cc »

bolln wrote:Og der jeg kjøpte Powercommanderen lagde de ett MAP til meg som passet sykkelen min. Men lurer også på om jeg må overføre de fra den CDen som fulgte med og til Powercommanderen først? eller er de lagra på Powercommandern? :-k
Har dei som solgte PC`n til deg laggd til et MAP så ligger den in på PC`n.
Dei lager vel igrunn ikkje MAPet til deg, dei bere laster in det riktige MAP fra DynoJet si side som tilsvarer best mulig av det du oppgjer som er på MC`n.

Vist du kobler til power commanderen til datamaskina di, så ser du vilket MAP so ligger på den. Er det feil MAP så går du inn her og laster ned nye http://www.powercommander.com/powercomm ... 59&yr=2008
Ligger guider på siden korleis du skal gå fram for å laste inn nytt MAP på PC.

Men forstår eg riktig at når du har loddet på den klipte ledninga igjen så har du fremdeles problemer? Kan tyde på dårlig lodding eller at ECU`n her fått seg en smell(er ingen ekspert!) Har du sjekket sikringane?

Kan høre med 11-Yngve på Bike, han er vel nærmast en Guru på Suzuki
bolln
Posts: 15
Joined: 06 Feb 2012 08:58

Re: GSX 600 K8 får ikke start - HJELP

Post by bolln »

PC er ikke tilkoblet no som sykkelen ikke starter. Ledningen er loddet på igjen, og har fin kontakt der. Alle sikringene er fine. Støttebryter/clutchbryter er ok. Hva mer kan jeg feilsøke på?
Mangler signal til og starte sykkelen, men finner ikke hvor denne feilen er. .
Post Reply